Gå til innhold

X-factor, hvem er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Atle er en artist!!!! Han må bare vinne X-factor! Men skjønner virkelig ikke hva folk hører i Mo sin stemme, den er jo så falsk, digger alle Mo her også ?? kan ikke for det men den stygge latteren hans er til å spy av, syns han overdriver den... han skal liksom alltid le inn i mikrofonen, høres helt forjævlig ut!!! Men ellers er han en ok fyr, men jeg liker ikke stemmen hans!

Heier på ATLE !!!! Han er RÅ!!! Hans er også veldig dyktig!!!

Er møkkalei av at Annsofi hele tiden skal få høre at hun blir artist en dag, men er ikke klar,..... hva er vitsen med å si det, hun er med i konkuransen, det er de som stemmer som bestemmer om hun blir artist nå eller ikke... stakkar jente, utifra hva dommerene sier kan hun ikke ha særlig med forventninger til seg selv lengre.

Jepp, er xfactor nerd ;-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er forutbestemt at Mo skal vinne.

Se bare på hvordan han blir markedsført. hjelper ikke at seerne stemmer da. Markedsføring er utspekulert for å få folk til å bite på.

Tro meg han kommer til å vinne.

Skrevet

Etter å ha hørt Hans synger i kveld, så er han min favoritt. Fikk frysninger da han sang Love hurts...synes han gjorde veldig bra i dag med begge sangene. Jeg tror heller at det er Hans som vinner, Mo tror jeg kommer på 2.plass og deretter Atle...men jeg skjønner fortsatt IKKE hva Annsofi fortsatt gjør der!!!!

Skrevet

så lenge det IKKE er mo er jeg fornøyd. hans er kul:-)

Skrevet

Mo er min favoritt, men jeg håper ikke han vinner fordi det er ikke alltid en fordel å vinne en slik konkurranse. Hvis vi ser tilbake på tidligere x-factor og idol så er det gjerne de som kommer å 2-3-4 plass som klarer seg etter at mediesirkuset er over.

Heia Mo...måtte du komme på 2 eller 3 plass!

Skrevet

Ja det virker som det legges opp til at Mo vinner, og det er sååååå irriterende. Men håper Atle vinner. Han styrer hele showet og synger alltid bra... rett og slett fordi han KAN synge!!! Hans kan også synge =)

ATLE OG HANS!!!! HEIA HEIA!!!!

Skrevet

Håper på Mo. Han er jo en ordentlig artist, syns forøvrig Hans og Atle er bra også. At det legges opp til at Mo skal vinne er bare tull. Det er jo oss seere som stemmer, og da har vi vel alle en favoritt som vi stemmer på? Uansett markedsføringen så stemmer dere vel på den DERE liker?

Skrevet

Jeg synes Mo er kjempeflink. Atle liker jeg ikke av en eller annen grunn. Sikkert noe med stilen å gjøre.... Men den jeg heier på er Hans! Kjempebra stemme pluss at han skriver sanger selv. Og det er vel det som er å ha x-faktor? Ja, heia Hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...