Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jeg venter barn i april og hadde som eneste barnebarn ett kjempenært forhold til besteforelderen min, har alltid sagt at blir det "riktig"kjønn skal den kalles opp etter denne personen. Idag kjente jeg stresset kom krypende, ett annet familiemedlem venter barn til sommeren, og alle barna på den siden er oppkalt.. Så da blir dette det neste navnet for dem også sikkert, HJELP!! Jeg må jo kringkaste navnet med en gang jeg evt får vite kjønnet, det ønsker jeg ikke.. Er det frekt og sende ei mld eller noe og fiske litt etter om de har tenkt på navn?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Så lenge du føder i april og de ikke før til sommeren, rekker du jo å oppkalle ditt barn før de Med mindre de kringkaster navnet med en gang de får vite kjønn selvfølgelig... Det du kan gjøre er jo å ta en prat med de etter du har fått vite kjønn, og fortelle at du kommer til å oppkalle ditt barn etter denne personen, så ser du hva de mener da..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 takk for svar, de har mange barn fra før, så kan jo fort skje at hun føder før tiden, prater ikke så mye med de at det gjør noe, det kommer vel til å være merkelig uannsett hva jeg gjør.. Får bare være den første til å avsløre navnet, håper bare det blir det "riktige "kjønnet da:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Håper det går din vei da Men, kjønnet kan jeg nok ikke hjelpe med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå