Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Hadde sex med den nye kjæresten min, vet han er uerfaren (kanskje til og med jomfru), men vi koset mye og var veldig godt i gang... Jeg runket han litt, men merket at han begynte å skjelve veldig, så jeg gikk videre på en måte, for ikke å vise han at jeg merket det... Hvorfor gjorde han det? Jeg kan å runke for å si det sånn, vet hva som er godt/vondt... er det fordi han kanskje ikke har opplevd d før og syns det var litt skummelt? Vet at jeg skalv som et aspeløv når jeg hadde sex i 16års alderen, fordi typen var eldre og veldig erfaren.. var ikke redd, men skalv skikkelig likevel, så var vel nervøs....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Han var nok nær en orgasme?:-) (litt uerfaren du også kanskje?)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 nei, han var ikke det heller nemlig... hehe... Merker fort på han når det er like før, men dette var første gangen jeg runket han... og han har aldri vært sånn...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Han var nok nær orgasme, blir ofte for de som ikke har hatt sex eller nesten aldri har hatt sex og har tenkt veldig mye på det og blir lett kåt av det.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Så dere mener at han skalv som et aspeløv fordi det var like før det gikk for han? Jeg runket han kanskje i 20 sek.. I såfall har jeg ikke opplevd dette før, jeg trodde kanskje han ble nervøs fordi jeg tok meg til rette jeg... Men dere har kanskje rett? Han har ikke akkurat hatt mye sex i sitt liv sånn jeg har forstått det, kanskje ikke i det hele tatt heller..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Han var garantertnær ved å komme. Mange menn kommer etter få sekunder, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Kanskje det var like før det gikk for han? Eller så må du huske ay selv om en gutt liker hva du gjør, er det ikke sikkert den andre gjør det;) Eller kanskje han var fryktelig nervøs..Bedre å snakke sammen om det hvis det har seg slik at han er jomfru eller nervøs av andre grunner:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Prøvde forsiktig å snakke litt om det, men han blåste det rett bort.. Han syns det er ubehangelig å snakke om, og vet han aldri vil si til meg om han er jomfru eller ei.. Jeg har ikke noe imot at han er det, bare fint for meg det da Flink er han, alltid meg først osv Men virker veldig nervøs... eller så kan det jo hende at det var like før ja, men skjelver man da da?? hehe... aldri opplevd...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Får sånne skjelvinger selv iblant jeg...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Jeg skjelver slik når stimulering blir for hard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå