juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Mine pupper vokser en del, og jeg har allerede kjøpt to bh'r i større str enn jeg i utgangspunktet har. Nå er de litt små og jeg må nok kjøpe enda en n y, hva gjør dere? Går dere rett på amme bh'r? Det blir rim lig dyrt om jeg må kjøpe nye bh'r hele tiden... Jeg har en van skelig str som de ikke har i vanlige kjedebutikker så må i undertøysforetninger og det blir jo svindyrt for en bh jeg bare kan bruke i en kort periode... Blir så glad for råd og tips her =) Merker den jeg har på nå gnaaaager!
lindynatt Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Nå er jeg ikke gravid og har aldri vært det, men hvis den er for liten rundt ryggen, finnes det forlengelses stropp til BHer. Slik slipper du å kjøpe nye hele tiden
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Jeg kjøpte ammebh da jeg gikk gravid med første. Og i stor størrelse. Er glad for det for puppene ble ekstremt store etter fødsel og så kjøpte jeg en skikkelig bestemor bh uten spiler som jeg lå med om natta med bleier inni. Lakk som en foss. hehe Lurt å kjøpe ammebh-er med engang. Mye behageligere å gå med
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2010 Er ikke større rundt. det er problemet bruker nå 70F ENORMT! Hvor kjøpte du amme bh da mrs.Bad? Noen typer som anbefales eller er det egentlig det samme? Jeg lekker heldigvis ikke ennå, men et par dråper kommer det jo.. Ja kan tenkte meg de er mye mykere og mer behagelige, den jeg har nå gnager og kjennes hard mot huden..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Jeg har brukt å kjøpt på lindex. Men change skal visst ha noen gode bh-er. Men de er dyre da. Duger de fra lindex også. Bare synd det er så vanskelig å finne store nok skåler. Jeg bruker E nå tror jeg. Men må iallfall opp i 90-95 F etter fødsel pga bleiene tar så sinnsykt stor plass. hehe Men heller det enn å lekke utover hele senga
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2010 Hehe, bleier ja, kanskje jeg og må det og da blir det jo svære hengekøye bh'r kan jeg tenke meg Da skal jeg på Lindex til uken å satse på at jeg finner noe der =) Amme bh'r burde jo finnes i ALLE str siden det er så varierende hvor mye puppene vokser fra person til person under amming =) Takk for hjelpen!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Du kan kjøp bh forlenger. Ellers koster jo bh ikke det meste så jeg ville nok kjøpt nye.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 du vet jo ikke hvor store puppene dine blir etter fødsel. Jeg handlet inn noen amme- bh før jeg fødte sist gang fordi jeg syntes det var så dyrt å gå omkring og kjøpe nye bh`er hele tiden.. Men når jeg fikk ungen, passet ikke de jeg hadde kjøpt. gikk fra en 75D til 75G (FF) Før jeg ble gravid brukte jeg 75C.. Så kan jo si de økte veldig i volum.. Denne gangen har jeg kjøpt en billig bh fra sparkjøp som vil passe meg uansett. Og ser det an etter fødsel, og drar og handler en bh da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå