Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 jeg har ikke vært så lenge her inne men har lagt merke til at veldig mange er i mot navnet.. Jeg skjønner det ikke helt da det er et navn jeg har vokst opp med å synes er fint. Og jeg er vokst opp på en liten plass så det har ikke noe med internasjonalt bysamfunn å gjøre siden jeg er vandt til navnet..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 "Hva er grunnen til at så mange misliker navnet Michelle?" At de ikke liker navnet, vel
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Forbinder det med sukkersøte amerikanske bimboer...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 jeg tenker på utlandske jenter. Dessuten, det er ei Michelle i bhg til dattern min, hun blir kalt "Chell / Kjell!!"
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Navnet i seg selv er sikkert greit, men mine assosiasjoner er knyttet til unge mødre med superbleket hår med mørk ettervekst... Eller lavtlønnede / trygdede som er superopptatt av fasade og absolutt må kle lille michelle i upraktiske, dyre merkeklær selv om det betales med kredittkort... Ikke meningen å fremstå så fordomsfull, men bare for å gi deg et lite inntrykk av hvorfor mange misliker navnet Michelle...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jg forbinder det med de som vil være kule, men som egentlig er trash........ Altså... de er nok kule innen det de vil være, men av andre blir de oppfattet som lavmåls......
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 forbinder navner med en mor som må lage masse gjeld bare fordi hun må vise verden at hun er rik og har penger og kler jentungen opp i dyre merke klær, seg selv også for den saks skyld, og må se flott ut og tar kansje et par oprasjoner for og se pen ut. Ofte blondt hår utrolig mye sminke bare for og gå ut døra og levere i bhg, lever på trygd fra nav os og slikt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Nåja.. Synes nå likevel det er fint jeg Jeg tenker sånn at det ikke er navnet som skaper personer, så om noen "michelle" kanskje ikke har de beste forutsetninger, så trenger vi ikke gre alle under en kam. Synes fremdeles det er fint jeg, Men så er jo smaken som baken, delt! HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Navnet i seg selv er fint, men det e synd at alle de unge mødre som liker og leke rik som lever på trygd og slikt som har ødelagt navnet, mer eller mindre.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Jeg syns også Michelle er kjempefint navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå