Gå til innhold

Ang. bilder fra ord. UL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som IKKE har fått med seg bilder hjem fra ordinær ultralyd??

Må man huske å spørre om dette selv? Fikk bilder på alle ultralydene jeg var på med førstemann. Er litt skuffa og vurderer privat ul slik at jeg skal få bilder til babyboka...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble det ikek tatt noen? Klag! Kanskje ligger de igjen på sykehuset? Eller kanskje du kan få tatt nye? Ufattelig uvanlig. Har aldri hørt om noen som ikek får. Hørt at noen må betale, men aldri at de må be om å få tatt. Sa du ikke noe der og da? Merkelig det også.

Skrevet

Jeg måtte kjøpe! 15kr for 3bilder.

Skrevet

Jeg måtte spørre om bilde og betale for det ene bildet jeg fikk

Skrevet

Jeg fikk ikke, og er irritert selv mange år etter.

Skrevet

Hi her.

Jeg spurte ikke fordi jeg glemte det der og da. Jordmora begynte med en gang og spørre meg ut om min forrige fødsel som jeg opplevde som veldig dramatisk, og jeg ble litt satt ut, rett og slett. Kom på det på parkeringsplassen utenfor sykehuset, men da var det jo for sent.

Skrevet

Jeg fikk ikke, fordi hun glemte å ta bilder. Hun var under utdannelse eller helt ny, så hun vimset under hele timen. Men vi fikk komme tilbake en uke etterpå og da fikk vi med oss noen bilder, helt gratis.

hadde vært på samme sted med førstemann og da fikk vi utskrevet bilder uoppfordret. Men det var en mer erfaren jordmor.

Skrevet

Hi igjen.

Denne jordmora var ikke fersk. Sikkert nærmere 60.

Hva var grunnen til at du fikk komme en gang til da? Bare pga bildene, eller var det andre grunner?

Jeg betaler gjerne for privat ul om det er det som skal til for å få bilder, men problemet er at jeg må reise i tre timer for å komme til et sted som har det, og da blir det jo fort værre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...