nick_342104 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Noen som har erfaring med disse billigbrettene fra lekebutikker?(eller andre billigkjeder). Duger de? Gutten min på 5 år ønsker seg dette veldig men jeg har dessverre ikke mulighet til å kjøpe "fancy" utstyr i år.
sillyfilly og Olivia Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Det holder kanskje en sesong eller noe. Det blir fort "dårlig". Det finnes jo mange gode brett å få kjøpt brukt. Finn.no
Stina <3 Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Jeg ville nok heller ha kjøpt ett brukt enn disse lekesnowboardene Er ikke noe særlig og de kan nok fort miste lysten med ett dårlig brett Min sønn på 4 ønsker seg snowboard og han skal få ett ordentlig snowboard Kanskje jeg leier ett par ganger for å se om han virkelig ha lyst til å stå på snowboard
Gjest Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Vi kjøpte skateboard fra lekebutikken. Var tungt og fliste seg opp ganske raskt.
♥mamma♥alene til 3 Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Må bare svare deg, selv om jeg ikke har erfaring med de.. Jeg er selv snowboard entusiast og ville aldri kjøpt et sånt brett om tanken er at ungen skal ha det gøy å lære å stå på det. Grunnen er at det er avrundede plastkanter, noe som gjør det komplett umulig å kjøre med. Jeg hadde blitt jæ*** frustrert om jeg skulle prøvd å lære å stå på et brett du ikke kan bremse eller svinge med.... Sorry altså, men jeg ville heller kjøpt et brukt brett, og helst et mykt brett som er litt kort da det er enklest å lære på! Husk å sjekke at stålkantene er i orden, og om det er ripet og tørket ut i sålen er ikke det så nøye i starten, er bare å preppe ripene og kjøre på voks så er det helt ok i starten!
nick_342104 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2010 Tusen takk for svar alle sammen. Som dere sikkert skjønner så har jeg ikke greie på dette:-) Skal helt klart se om jeg finner et brukt brett til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå