Gå til innhold

"de slemme gutta" i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg hentet dattern min i barnehagen i dag hørte jeg et annet barn si til pappaen sin i gangen; se nå skal de slemme guttene bli henta! - da pappaen til disse "slemme" gutta gikk forbi.

Jeg fikk helt vondt inni meg, jeg skulle ønske jeg ikke hørte det! og håoer ikke pappaen fikk det med seg. Mange tanker som surrer i hode mitt, har aldri sett de "slemme" gutta gjøre noe vondt, de er bare blide og gode jeg har vært mye i bhg med dattern min og ikke sett noe "slemmheter" fra disse guttene. (de gutta er søsken). Men virker som barnehagen ser disse gutta som slemme. Jeg lurer på om de har stemplet dattern min som noe siden jeg er der "mye" ... (bruker god tid på levering og henting).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig det var mine gutter barnet mente. De ble hentet av pappaen sin i dag. Tror ikke han tar seg så nær av det:) Det kom jo fra en barnemunn. Dessuten vet vi jo selv veldig godt hvordan våre egne barn er/oppfører seg.

Skrevet

Herligheten ikke så mye å tenke på;) Unger sier så utrolig mye rart, og jeg kan love deg at en dag kommer også din til å si noe du kanskje selv ikke liker så godt.

Selv om et barn sier at en annen gutt er slem,, tenger det ikke være noe verre enn at den gutten stjal en lekebil til det barnet tidligere på dagen.

Så lenge det ikke er et reelt problem, hadde jeg ikke ofret mye bekymring over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...