☆Lille my* Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Vi sliter med navnevalg til nr 2! Men jeg har ett navn jeg liker veldig godt! Jeg ville at vår første skulle hete William (etter min farfar) men barnefar fikk det siste ordet til slutt. Nå venter vi også en gutt, og jeg vil fremdeles bruke William. Men så har det seg slik at sønnen til en god venn av barnefar heter det, men gutten treffer vi ikke så ofte da han kun er hos sin far 1 gang i uken eller noe. Hva ville dere gjort? Føler at jeg ikke kan "ta" dette navnet uansett hvor mye jeg ønsker å bruke det:(
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Dwt ville jeg ikke brydd meg noe om. Dere velger uansett + at dette er jo en gutt dere sjeldent ser pga lite samvær med barnefaren og ikke da er i nærmeste omgangskrets. Gå for det du, det er et flott navn! Og du bruker det jo etter din farfar
ambumamma Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 jeg yenker at så lenge ingen i familien heter det samme så er det fritt frem. Et navn betyr mye for en, og barnet skal jo hete det hele livet, og at noen heter det samme...ja shit happens mener jeg Ta det navnet dere vil ha!!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Spiller ingen rolle.. Ta det navnet du vil ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå