Gå til innhold

Mo danser som en stripper i en homsebar....

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG! Hvorfor sier ingen noe til han så han kan kul'an litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke skryte på meg at jeg vet hvordan strippere på bøgbaren danser, men jeg stoler på at du har erfaring med slik dansing og du har sikkert rett i at han danser slik

Skrevet

Mener du å påstå at han ikke danser som en homse? Man trenger ikke å ha frekventert homsebarer på jevnlig basis for å vite det. Har du ikke tv?

HI

Skrevet

Har tv. En Samsung, men den kom dessverre ikke med homodans-kanalen. Burde kanskje heller gått for en Panasonic?

21:17

Skrevet

Ikke bare danser han som en homse, men han har noen skumle øyne også

Skrevet

ja gjør det noe om han danser som en homse da? Skal være seg selv har jeg lært.....

Han er et utrolig flott og flink artist! Alle kan ikke være A4 mennesker.

Skrevet

Hvorfor gidde å snakke stygt om barn/unge??

Skrevet

Snakker ikke stygt, har bare egne meninger, er det også galt??

Skrevet

Er forskjell på å ha egne meninger, og å DELE unødvendige negative meninger...

Skrevet

Jaja... han kunne jo homset som en stripper i en dansebar da... =p

Skrevet

Aldri så galt at det ikke kan bli verre. hehe Enten han er hoMo eller ikke. :)

Skrevet

Han bruker linser, for de som lurte på det.

Og hvordan han danser? Javel, kanskje han danser på sitt vis. er det bare "hetrodans" vi ønsker på tv'en? Endelig noen som tørr å ta det helt ut á la Michel Jackson.

Skrevet

Masse fordommer her og ser ser eg, så lenge det gjelder homser kan man likksom kaste så mye dritt man bare vil, men sier man at man ikke liker innvandrere/asylsøkere/jøder då e du ein jævla rasist/nazist.

Skrevet

Og hvordan danser du HI?

Han danser som en homo- kanskje ikke så rart når han er homo, men siden du vet hvordan homser danser, vet du også hvordan lesber danser???? Ble litt nygjerrig

Skrevet

Det er ingen hemmelighet at homser han en spesiell dansestil. Mer femi en mange damer. Lesber har, så vidt jeg vet, ikke noen spesiell stil som er typisk for lesber.

Er han homo?

Skrevet

Han har rytme og er en knakande fin fyr. Resten driter jeg i.

Skrevet

Bruker broren også linser da? Han har de samme stikkende øynene

Skrevet

Sansynligvis. Han fikk spørsmålet i et intervju på P3, og innrømte at han brukte linser.

Skrevet

Han danser i alle fall helt jævlig stygt!!!! Dritt lei av den ene armen( med sprikende fingrer) som står å vugger rundt han hele tiden. Vi har sett din viftearm nå, MO!!!! For ikke å snakke om den dårlige stemmen og den stygge latteren!!! Fatter ikke hvorfor han er så stor favoritt????? Han er jo ikke spesielt flink, jo han kan vifte med armer og ben, men dette er jo en sangkonkurranse!!!! Hater at folk skal bli favoritt fordi de legger ut om sin bakgrunn... selvsagt har det vert veldig tøft for han, men det skal ikke gi han fremskritt i konkurransen, ER NORGE LIKE BRØD SOM AMERIKA???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...