snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 jeg tenker litt nå siden de nærmer seg så skal jeg lage en selv eller er de ikke nødvendig i år.. han liker jo duplo å vurderte evt å kjøpe de, men tenker de kanskje er litt kjipt... å få en-to klosser dagen liksom... han liker alt mulig, men for å si de pent.. mangler han virkelig ikke leker... er leker overalt hær.. kassevis.. og vet en del har planer om å gi ennå mere til jul.. jippi hehe kjekt for småen da får dvd spiller til bil av oss til jul, siden de er ca over en time kjøring til fam. å den turen sover han altid. å vi håper dvd kan holde han underholdt og våken.. ( er 1 gangs om noen ikke skjønte de ...) takk for svar
Arb.ledig husmor Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Vi har to barn, ei på 4 og ei på 16mnd. Ho på 4 får pakkekalender, og så har eg kjøpt drømmehagenfigurer t ho på 16mnd som ho ska få lørdager/søndager frem mot jul.
Lillebror og stoerebror Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 De minste trenger ikke kalender, men om du vil lage så er jo saken en annen. Jeg elsker å lage:) Hva med å kjøpe 24 små biler på nille til 19.90 per stykk? Det gjorde en vdnninne av meg og den falt virkelig i smak. Du kan eventuelt kjøpe dyr og pakke inn hver dag. Utrolig enkelt å bare kjøpe en ting, eller 24 av en ting.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2010 ikke dumt, da blir de dyr å biler takk jenter veldig greit når man får gode svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå