OsloMor Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Skal på julebord i morgen og har visst kjøpt en trang kjole, konkluderte med at hold-in er på sin plass. Men,hvem er bra?
OsloMor Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Hallo, bare meg som har blitt tykk her;)?
Rååååsa på ball Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Håhå neida Lindex har den klart beste hold-in strømpebuksen, de suger inn så godt det går.
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Lindex har en som er kjempebra! Mulig de har flere typer, og jeg vet jo selvfølgelig ikke hva denne spesielle heter. Men hold-in stoffet er umønstrete hvertfall. Funker faktisk bedre enn holdin shortsen jeg kjøpte fra get-inspired. Den skulle visstnok være bestselger i Norge og såå bra. Men Lindex er bedre )
Mamma'n til Mia Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jeg synes at Oroblu sin er veldig bra. Den holder inn fint og er relativt høy i livet, så lenge du ikke kjøper den for liten (kort). Da ruller den heller ikke ned... Jeg pleier kjøpe den på Cubus.
OsloMor Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 Takk for svar, jenter:-)! Tror jeg går for LIndex sin, virker som om det er den flest er fornøyde med. Brukte Oroblu sin før, men den ruller ned på meg, også blir sånn liten sykkelslange øverst liksom.
Stellaborealis Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Slenger meg på denne, Lindex sin er super:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå