Gå til innhold

Dere som har barn som heter christopher/kristoffer osv... hvordan skriver dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er mest vanlig egentlig?

jeg har en christopher.. syns det ser "finest" ut.. men stakkars liten. han har jo et vanskelig navn å lære seg å skrive....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christoffer - litt både og her! Jeg bestemte navnet og da ville mannen bestemme skrivemåten. Jeg hadde valgt Kristoffer =)

Skrevet

Kjenner to, og de heter begge Kristoffer.

Enkelt og sterkt.

Synes det er desidert finest. Blir litt jålete å klæsje på ch g ph for at det skal "se" penere ut

Gjelder ikke bare dette navnet, men også tilsvarende. (Lineah, Marthine, Lucas etc)

Skrevet

Kjenner to og de skriver Christoffer. Christoffer og Christopher er ikke jålemåter å skrive navnene på, men internasjonale skrivemåter. Det er mye mer praktisk å skrive navnet slik det faller naturlig for flesteparten som hører det, altså Christopher eller Christoffer.

Skrevet

vi har familie i storbritania og så var litt derfor vi valgte å skrive det slik og.. jeg vet om noen som har kristoffer, christoffer og kristopher. når jeg leser navnet slik så føler jeg at det ikke er samme navnet. hehe.. rart for det uttalels jo helt make... hehe...

men heldigvis så liker vi forskjellige navn og skrive måter så har ikke alle make..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...