Gå til innhold

"Elektrisk" støt, uansett hva jeg tar i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene blitt så enormt "ladet", uansett hva jeg tar i smeller og gnistrer det. Uansett hvilke klær jeg har på og ellers i alle situasjoner. Er faktisk så kraftig at jeg får skikkelig vondt, og kjenner støtet opp gjennom hele armen. Tok i bunden min tidligere og han ble vettskremt.

Hva kommer dette av, og hva skal jeg gjøre for å bli kvitt det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også dette og det er fordi jeg går med slipperser inne og subber en del.

Men å skille meg av med slippersene gjør jeg ikke, da tar jeg heller støtene. Er så vant nå at jeg alltid tar et forsiktig prøvemøte med det meste jeg skal ta på, ha ha ha.

Skrevet

Har du ullsokker på?? JEg blir sånn av ullsokker, og spesiellt ille når jeg har ull i crocs...skjønner jo hvorfor det ble "forbudt" på sykehusene en stund.

Skrevet

Bruker tynne sokker med ull i (type trysil, ulvang), og går en del med "jukse-crocs". Men det har jeg jo gjort i sikkert ett år. Støtene er kommet de siste ukene. Og de kommer selv når jeg ikke har crocs på, feks når jeg er på skolen og har på vintersko av ulike typer. Og jeg bruker skyllemiddel og balsam også, glemte å si det i hovedinnlegget.

Skrevet

Det er på grunn av kulden og ikke noe du kan gjøre med det før det blir mildere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...