Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Syns det ordet spretter frem over alt! Er det så vanlig med silikonbryster som det kan virke som....? Bare undrer meg. Det er mange jenter her på dib som ønsker seg silikonpupper, noen som har det og noen som har planlagt å ta det. Er dette en operasjon/inngrep de "fleste" tar lett på ? I mitt hodet er ordene "kosmetisk kirurgi" enda litt skremmende, men mistenker at jeg henger litt etter....:-) Og gudene skal vite at jeg gjerne skulle ha våknet opp en dag med struttende pupper, for nå går det virkelig i utforbakke her! :-D
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Ifølge legen jeg opererte meg hos begynner det å bli ganske normalt hvertfall
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Jeg har silikonbryster. Et lite inngrep uten spesielt store smerter i ettertid- var jo jobb igjen etter 4 dager Syns det er en enkel løsning på noe som plaget meg i årevis, og har aldri angret i ettetid. Kjenner endel som har silikonbryster, og enda flere som ønsker seg
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 var du aldri redd for komplikasjoner ? ser at de fleste som har tatt silikon fremstiller det som et lite inngrep, og blir litt skremt av det. Men det er som sagt kanskje bare fordi jeg ikke henger helt med;-) Og hvis det virkelig er et så enkelt inngrep som man kan få inntrykk av, er det jo fantastisk at veldig mange kvinner som føler de har mistet noe av kvinneligheten sin kan få den tilbake uten for mye anstrengelse. Jeg vet faktisk ikke om NOEN som har silikonbryster! Godt mulig at det vandrer en hel flokk rundt meg,da, hehehe:-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Det er vel mere vanlig og operere brystene idag enn hva det er å ikke operere... Om man legger i, løfter, reduserer + + Brystkirurgi er ikke uvanlig ihvertfall... å det gjelder de fleste aldre
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 virkelig ?? wow..... jeg lever visst i fortiden, hehe:-D
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Det er nok ganske vanlig. Men norske kvinner er vel mer opptatt av at det skal se så naturlig ut som mulig. Det er ikke helt amerikanske tilstander med damer med ballongpupper overalt, og det er bra For meg er også kirurgi skummelt, og det er jo ikke helt uten risiko at man legger seg under kniven.. Dessuten er jeg ganske fornøyd med puppene som de er
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Joda, klart man tenker på komplikasjoner. Full narkose, kapseldannelse, infeksjoner ol. Men det er risikoer med det meste, og kirurgene gjør dette hver eneste dag så de vet hva de driver med. Hvis du gjør research på forhånd om klinikker, kirurger, inngrepet og tiden etterpå så er du godt forberedt Man får også god informasjon fra klinikken både muntlig og skriflig om hvordan man skal ta vare på arrene og brystene i tiden etter operasjonen, og hvis man følger rådene skal det mye til for at noe går galt Tror nok helt sikkert du kjenner noen som har silikon Det er veldig få som velger glamourmodellstørrelse, så hos kvinner flest så kan du ikke se forskjell.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Hm, så kanskje både naboen, kollegaen og kona til kompsien min går rundt med hver sin hemmelighet, hehe......? :-) Jeg tror nok jeg hadde vært veldig engstelig for at noen skulle mistenke noe...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Ja, alle er nok ikke helt åpne om det. Det er jo gjerne noe man gjør for seg selv, ikke andre Jeg hadde selv ikke pupper i det hele tatt. Så da jeg skulle opereres så var jeg helt åpen om det til venner og kollegaer. Syns det hadde blitt for dumt om jeg var borte fra jobb noen dager, og kom tilbake på jobb med større pupper og sagt "neeei, jeg var forkjøla jeg.. jeg har ikke gjort noooe" Men folk gjør nok litt forskjellig! hehe
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Opplevde du åpenheten som positivt for deg ? Tenker du noensinne på om andre som ikke kjenner deg mistenker deg for å ha silikon, eller stigmatiserer deg ? Eller er det så vanlig at folk flest ikke reagerer stort ?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Ja, det syns jeg absolutt. Det er helt sikkert noen som tenkte sitt, men i bunn og grunn tror jeg folk hadde stor respekt for valget mitt. Jeg syns det er tøft at folk tar tak i ting de er misfornøyde med, istedet for å gå hele livet og være det. Og det tror jeg de fleste av mine kollegaer og venner også syns Tenker noenganger på at folk mistenker meg for å ha silikon, men det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg har ikke ballongpupper- har en stor fin B-cup bare og de ser langt ifra uekte ut. Så tviler på at noen ser det med mindre de vet det Uansett er jeg kjempestolt av de, for de ser råbra ut etter min mening! Folk flest reagerer ikke nei kommer sikkert an på hvordan omgangskrets man har. Jeg har normale, ordentlige venner og omgangskrets og der er det flere som har silikonpupper så ingen reaksjoner på det, annet enn "bra for deg, det ble fint!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå