Gå til innhold

Salg på reima klær den...

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 des på barnas hus. Da er det 30% og jeg tror jeg vil sikre meg en dress til neste vinter siden jeg liker så godt de som er i år.

Men hvilken størrelse skal jeg velge? Hun blir 2 år i oktober. Tenkte på 92 men mulig det går med 98 også så er jeg sikker på at den varer hele neste vinter... hun vil bruke den fra 2 år til 2.5 år... Regner med det er mange her som har peilig på størrelse.. hun er normal av vekst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har en sønn som er 2 år og 3 måneder nå, er ganske stor (både høyest og tyngst av samme årskullet i barnehagen) og han har str 98. Venninna mi har ei jente som er 2 år og 1 måned hun kan ennå bruke fjorårets dress i str 86. Så det kommer jo ann på hvordan snella de er, de vokse ikke så mye nå som før.

Lykke til : )

Skrevet

Gutten min er 2,5 år og har 104 i reimadressen sin, han er stor da.

Men hvorfor ikke vente til januar, da får du de ofte til 50% rabatt. Jeg hadde gått for str 98 om hn er gjennomsnittlig eller litt stor for alderen, om hun er litt liten så ville jeg kjøpt 92.

Skrevet

Forresten kjøp de ned strikk i livet, gjør ingenting om de er litt for stor da:-) Syntes de sitter mye bedre på og er lettere å bevege seg i når de bikker 2 år:)

Skrevet

datteren min fikk en i str 98 i fjord. da var hun 3 år....

gutten min på 2.5 bruker sin i 86 enda.. men reima dressene er veldgi greie med det at det går fint an å bruke dem selv om dem er litt store...

Skrevet

Jenta mi er 2 år og har str 86 i dressen sin nå, og hun er gj.snittlig høy. Str 92 og 98 er altfor stort til henne ihvertfall..

Skrevet

Takker for svar:) skal måle 92 opp mot 98 så får jeg vurdere.... så at de ha to typer ja en med strikk i livet og en uten... da skal jeg ha den med strikk;)

Skrevet

Husk at Reima er romslige i størrelsen - snuppa mi er snart 2 år og er ca 89 cm høy. Jeg kjøpte først 98, men måtte bytte den i 92 da 98 ble aaltfor stor.

Skrevet

min gutt på 15 mnd har en i 92 som han bruker nå, men han er 90 cm høy og 15 kg. jeg hadde kjøpt 98 hvis jeg var usikker.

Skrevet

Ja det blir 50 prosent etter hvert tenker jeg. Obs har jo solgt så mange dresser nå, at det sikkert er litt slitsomt å få solgt dem på barns hus....

Skrevet

Ingen av reimadressene jeg har prøvd noen gang har vært store i str så jeg ville gått for 98.

Skrevet

Jeg kjøpte 98 til min gutt i fjor, og da var han ca 3.5år. Dressen bruker han fortsatt, og nå er han 4 år. Han er en litt liten 4 åring, men dressene er store i str! I januar tenker jeg at jeg bytter til 104 (eller 110, for han har vokst masse i vår og i sommer) :-)! Han er ca 103 cm nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...