Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 dele abonnementet med naboen f.eks? Det står at man kan ha to brikker per bil. Kan jeg og naboen f.eks kjøpe en pakke og ha en brikke hver? Det lønner seg jo. Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Du kan ha flere biler pr abomenemt, men det vil jo kun være en av dere som kan stå som eier av abonementet og dermed får regningen.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Ja, det er jo greit. Men man kan jo dele på regningen jo!! :-) Her i Kr.sands området kan man ha to biler per avtale.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Ja, serlvfølgelig kan dere dele regningen. Men om en plutselig ikke betaler, er det den som har navnet sitt på abonementet som står ansvarlig for regningen......
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Er dere helt sikker på dette? Mannen min sier det er helt umulig. Og for godt til å være sant. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå. HI. Takk for svar forresten
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Det kan dere ha, så sant det er du som eier begge bilene
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Nei, man må ikke eie begge bilene. Vi har brikke i hver vår bil, og jeg eier min, gubben eier sin. Han får regninga
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Jeg og pappa deler abb. det går helt fint, vi har ikke samme adresse, han får regningen ;-) Så det spiller ingen rolle overhode hvem som eier bilene bare en står som betalingsansvarlig. Slik gjør vi med Riks-TV også, fire kort på et navn er mye billigere enn to kort på hvert navn ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 har du et firma, så kan du det http://www.autopass.no/Betaling/AutoPASS+avtale
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Du trenger ikke ha firma, les her : under "hva slags avtale har dere" http://www.nyekrsbom.no/spoersmaal-og-svar/avtale Men jeg kom til å tenke på en ting, det går jo på hvor mange ganger man passerer bommen, og ikke årsabonnoment.. Da lønner det seg jo kanskje ikke. Hvis f.eks nabo A kjører oftere enn nabo B. Hi
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Jupp, den regningen fikk vi her om dagen gitt... Usikker på om man kan spleise med naboen...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Det går an ja, men det er jo ingenting å spare på det??
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #13 Skrevet 26. november 2010 Skjønte heller ikke hvorfor dette skulle bli billigere...?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #14 Skrevet 26. november 2010 Kan du ikke bare kjøpt en pakke og ha den selv. Eneste forskjellen er at du kan kjøre dobbelt så lenge før du betaler igjen. Er ikke noen forskjell i pris så lenge dun kjøper det dyreste abonnementet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå