Gå til innhold

Til dere som bruker autopass..(bomstasjon) Går det an å

Anbefalte innlegg

Skrevet

dele abonnementet med naboen f.eks? Det står at man kan ha to brikker per bil. Kan jeg og naboen f.eks kjøpe en pakke og ha en brikke hver? Det lønner seg jo.

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha flere biler pr abomenemt, men det vil jo kun være en av dere som kan stå som eier av abonementet og dermed får regningen.

Skrevet

Ja, det er jo greit. Men man kan jo dele på regningen jo!! :-)

Her i Kr.sands området kan man ha to biler per avtale.

Skrevet

Ja, serlvfølgelig kan dere dele regningen. Men om en plutselig ikke betaler, er det den som har navnet sitt på abonementet som står ansvarlig for regningen......

Skrevet

Er dere helt sikker på dette? Mannen min sier det er helt umulig. Og for godt til å være sant.

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå.

HI.

Takk for svar forresten

Skrevet

Det kan dere ha, så sant det er du som eier begge bilene

Skrevet

Nei, man må ikke eie begge bilene.

Vi har brikke i hver vår bil, og jeg eier min, gubben eier sin. Han får regninga

Skrevet

Jeg og pappa deler abb. det går helt fint, vi har ikke samme adresse, han får regningen ;-) Så det spiller ingen rolle overhode hvem som eier bilene bare en står som betalingsansvarlig. Slik gjør vi med Riks-TV også, fire kort på et navn er mye billigere enn to kort på hvert navn ;-)

Skrevet

Du trenger ikke ha firma, les her :

under "hva slags avtale har dere"

http://www.nyekrsbom.no/spoersmaal-og-svar/avtale

Men jeg kom til å tenke på en ting, det går jo på hvor mange ganger man passerer bommen, og ikke årsabonnoment.. Da lønner det seg jo kanskje ikke. Hvis f.eks nabo A kjører oftere enn nabo B.

Hi

Skrevet

Jupp, den regningen fikk vi her om dagen gitt...

Usikker på om man kan spleise med naboen...

Skrevet

Det går an ja, men det er jo ingenting å spare på det??

Skrevet

Skjønte heller ikke hvorfor dette skulle bli billigere...?

Skrevet

Kan du ikke bare kjøpt en pakke og ha den selv. Eneste forskjellen er at du kan kjøre dobbelt så lenge før du betaler igjen. Er ikke noen forskjell i pris så lenge dun kjøper det dyreste abonnementet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...