Gå til innhold

Tror ikke jeg er gravid lenger...


Nytthåp2012

Anbefalte innlegg

Jeg hadde IKM 18.11.10 og testet med CB med ukeindikator som viste gravid 1+2. Jeg har hatt litt rosafarge på papiret når jeg har tørket meg noen dager og på onsdag testet jeg derfor på nytt og CB viste fremdeles gravid 1-2 uker, men den burde vist 2+3 uker. Testet på nytt i dag og CB viste fremdeles gravid 1-2 uker, så da tror jeg ikke at jeg er gravid lenger. Skulle vært 5+1 i dag, men har slått meg til ro med at jeg må starte prøvingen på nytt. Hadde en MA i april som ble oppdaget når jeg var 11 uker på vei. Opplevde en MA i april, så har bare ventet på å bli gravid igjen, men det gikk ikke denne gangen heller:-( Lykke til alle andre der ute. Prøv å tenk positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror akkurat det der har skjedd med flere. Vet ikke hvor mye den ukeindikatoren er til å stole på. Jeg hadde rosa og noen ganger brunlig utflod hele første uke, og det har gått bra med meg. Skal se dette ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare hatt noen graviditetssymptomer, så hadde jeg roet meg litt. Men jeg følger meg akkurat som vanlig. Ikke trøtt, ikke kvalm. Ikke ofte man ønsker å være trøtt og kvalm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal ta de testene med en klype salt.

Det heter ukesindikator fordi de indikerer hvilken uke du er i. Og det betyr at det ikke er et fasitsvar, men en antyding.

De er nok ikke så presise at de bytter uke på dagen.

Det er jo vanlig å blø litt i begynnelsen.

Så lenge du ikke får skikkelig mensen, tror jeg du kan slå deg til ro med at du fortsatt er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jg har tatt to CB digital tester og 1 CB ukesindiktator

og alle 3 var positive.

CB UD viste 3+ noe som stemmer.

for jg ble gravid ca 20 oktober :)

og er 7+4 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...