Gå til innhold

Faan så inderlig helvetes ta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp knust en toliters glassflaske med gløgg-ekstrakt på et gulv der det nettopp var blitt sortert vasketøy i pene hauger som venta på tur i maskinen. Nestemann som spør om noe dumt blir slått.

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Håper ikke mitt spm tidligere er i klassen dumt??? Er dog i klassen for det min kjære mamma kaller "store problemer i det borgerlige liv" he he. Masse symp herfra og varm klem og ønsker om god helg. Jeg skal se på x factor med ungene og spise taco (forøvrig et tegn på at jeg har fått store barn). Hvor ble det av alenekveld med gubben og rødvin?

Skrevet

Ok, så dette er vel da å anse som andre kapittel i Sug søler flytende ting på ting som ikke skal søles på? Mener å huske et digert glass med smudi (bestemmer meg herved for at dét er rette skrivemåten) i en trapp..? (-grådig morsomt var det i hvert fall:)

Skrevet

Definitivt ikkedumt, amandine. Jeg har imidlertid hatt en dag full av dum.

Alenekvelder får du i de ti sekundene mellom siste utflytter og første barnebarn, antakelig...

Skrevet

Ja, jeg har ikke akkurat en god statistikk på det der... søler skikkelig når det først gjelder. Smudi synes jeg er helt strålende (men ikke i trapp, nei, uansett skrivemåte).

Skrevet

Se det positive i det. Tenk så herlig jul det lukter av klærna nå:)

Nei da, dette er slikt som bare burde få lov til å skje når man skal være alene hjemme i minst tre dager og ha lang freie fra jobb.

Skrevet

All min medfølelse i forbindelse med det inntrufne.

Skrevet

Føkkings DiB! Postet jo et dumt spørsmål her tidligere i kveld i håp om litt lørdagsdasking, men selvsagt funker det tekniske her inne like dårlig som alltid. Prøver igjen:

Koker du alltid gløgg på vaskerommet, eller faller det deg fullstendig naturlig å oppbevare skitne mamelukker på kjøkkengulvet?

Gjest cunning stunts
Skrevet

planen var at kjempeflaska skulle bo i ledig hylle der ute så ikke noen av husets bavianer forgrep seg på den før morgendagens sosiale adventshappening. lizzom.

minner meg om at jeg fortsatt ikke har mamelukker. dessuten er det et morsomt ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...