Galskapens overhode Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Mannen ønsker veldig at sønnen vi venter nå skal hete Leonardo. Jeg klarer nesten ikke si navnet uten å si Da Vinci eller Di Caprio. Han mener at til daglig vil han bli kalt Leo.. Jeg har et stort ønske om å bruke Matheo eller Mikai som mellomnavn, og denne gangen er det han som skal velge fornavn selv om jeg har litt jeg skulle sagt. Føler navnet blir litt vel "sprekt" Vi har fra før Christina Marie og Lucas Nathaniel Hva tenker du?
SameSara Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Tenker at Leonardo Matheo passer rett inn med de andre navnene dere har valgt
Gjest Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Jepp,det passer utmerket godt sammen med søsknenes navn. Voldsomt søtt og "klissete".
Vipsenmamma Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Fullstendig enig med både Holly og Kakao.
Ophelia & Jr. Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Jeg tenker at vi definitivt ikke har samme smak når det gjelder navn! Men når det er sagt, Leonardo Mikai/Matheo passer jo til de to andre navnene. Veldig svulstige...
Monajenten Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Min gutt heter Lucas José (faren er halvt spansk så José er oppkalling). Hvis han hadde blitt mørk i trekkene hadde han hett Matheo:-) Så vi har lik smak da, hehe:-) Jeg hadde nok ikke brukt Leonardo, syns det er litt for "belastet" med tanke på det du selv nevner. Men man vender seg jo fort til et navn så hvis du ikke hater det, hadde jeg gått for det:-)
Galskapens overhode Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 jeg brukte tid på å venne meg til Nathaniel. Men nå kunne han ikke hatt et annet navn. Personlig elsker jeg Benjamin, Aaron eller Nicholas,men blir nedstemt. Nå har han bestmt seg for Lucian Leonardo... navn ER vanskelig. spesielt når man skl være 2 om det.
SameSara Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Lucian Leonardo, faktisk. Blir bare bedre og bedre dette her
nr 2 på gang i mai Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Jeg er enig med deg ang Leonardo, men hvorfor ikke bare kalle ham Leo Matheo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå