Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jeg stusset litt over at midjemålet på en genser i medium var 57 cm, men kan det være at også de cm de viser i størrelsesguiden skal dobles? Det høres i så fall ut som en veldig stor størrelse. Får ikke håpe at alt de har der er veldig smått i størrelsene for der var det mye jeg har lyst på! :-)
Wopi Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Nelly selger for forskjellige varemerker, så det varierer veldig.. Mye fint der, ja!
Monajenten Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Stoler ikke alltid helt på de størrelsestabellene. Sjekk kommentarene til hvert produkt, de aller fleste har mange kommentarer og det står ofte noe om størrelsen.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2010 Takk Monajenten, jeg har ikke tenkt over kommentarene jeg :-) Får vel satse på å bruke målbånd etter den veiledningen de har, men er litt vanskelig når en ikke kan vite helt 100% sikkert hvordan genserne eller buksene egentlig SKAL sitte. (ja jeg er treeeg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå