Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jeg har gjort det klart for meg selv at jeg har alkoholproblemer, at jeg blir dritings hver gang jeg går ut. I kveld vil jeg prøve å ikke bli sååå full.. Er det håp? Jeg blir sååå fort brisen!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 hvorfor gå ut hvis du vet at det ikke er en bra ide?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Prøv å spis deg stappmett før du begynner å drikke. Da klarer du ikke drikke så fort og så mye, samtidig som du har mat i magen som gjør at alkoholen ikke går rett i fletta. Hvis du kombinerer disse rådene med å drikke varer med lav alkoholprosent, feks øl, kan det hende du ikke blir full så fort. Men, er du skikkelig tørst blir du drita før eller senere, uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Drikk et glass vann mellom hver drink! Eller la være å drikke alkohol
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Spisgod og feit mat før du begynner å drikke. Hold deg til en drikkesort for kvelden (og unngå sprit!!), og drikk mye vann mellom drinkene. Evt kan du prøve å gå ut uten å drikke alkohol, funker det ogsså, selv om det kanskje ikke er like gøy. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Gå ut, men drikk ikke alkohol! Klarer du den testen kan du klappe deg selv på skulderen!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Hvis du har alkoholproblemer, så burde du vel strengt tatt ikke drikke i det hele tatt Normalt sett går vettet ut når man drikker, her er visst vettet borte allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå