Babyønske �� Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Det var en koselig opplevelse. Jordmora var veldig hyggelig og tok seg god tid til å forklare og prate.(hadde litt motsatt opplevelse i forrige graviditet). Og alt såg ut til å være som det skal. Vi fikk se veldig klare og fine bilder, og den lille turna rundt og sprella som bare det der inne. Hun slo også over til 3D et par ganger, men da låg babyen med ansiktet litt innover, så da var det ikke så mye å få se, men kjekt allikevel. Og det blir en liten søster til gutten vår. Etter ultralyden gikk jeg og pappaen og kjøpte en liten rosa body og noen bittesmå rosa sokker. Så gikk vi en tur på kafe og tok bilde av de og sendte til familiene våre :-).
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 gratulerer så mye med jenten i magen
klun Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer! Jeg hadde også min UL-time i dag..men vi så en tuuut! Teknikeren sa hun var veldig sikker på at det var en gutt, så da stemte magefølelsen(hi hi) vår. Synes ikke bildene var så veldig klare på st.olavs, ikke sa hun noe om 3D muligheter heller. Men hun var veldig hyggelig da, og så virka det som om hun tok gjennomgangen av organer og målinger seriøst. Og det fikk oss til å stole på henne. Hun sa at ofte når hun gjorde undersøkelsen brukte ungene å snu seg bort fra ul-staven etterhvert. Det er jo en del poking og trykking, så det virker jo logisk. Så de gode bildene var lettest å få i starten sa hun. Heldigvis så alt riktig ut, og det var jo en byrde av skuldrene. Føler også at vi fikk en helt ny nærhet til lille persille etterpå...<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå