Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 I dag ryker Annsofi, Eivind eller Hans. De to som ikke ryker i dag, går de neste to ukene... Garantert !! Annsofi er rett og slett ikke god nok, og Eivind er kjedelig og en smule full av seg selv. Hans er kjempeflink, og kommer garantert med plate snart !! Mo og Atle kommer til finalen, og jeg hååååper Atle vinner !! Mo er jo en popstjerne i ordets rette forstand. I dag skal han synge "Purple rain".... meget spent på d gitt !! Verdens flotteste sang, som de færreste kan synge.. Og så skal han synge "Beat it" - d blir nok råbra !! Atle er en rockestjerne !! Mannen har full pakke; talent OG utseende, i tillegg til å virke både hyggelig og ydmyk. Han skal synge Bon Jovi i dag (Johoooo!! DEN har jeg venta på leeeenge!!) og Kings of Leon. GO, Atle !!! ))))
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Atle er jo kjempesøt! Synd jeg er litt for gammel for å henge opp en plakat på veggen av han.. Hehe.. Men han er litt glatt........ Rocka homo.. Mo og Atle kommer til Finalen! Annsofi ryker i dag. Jeg er helt enig med deg.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Ja regner med det er Eivind eller Annsofi som ryker i dag.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Hvis dommerne fortsatt har noe de skulle ha sagt så ryker ikke Annsofi, de har jo helt tydelig bestemt at selv om hun ikke kan synge så skal hun helt til topp. Ellers håper jeg absolutt at Atle vinner og at Mo kommer på 2.plass. Av den enkle grunn at Mo vil bli kjent og gi ut musikk uansett om han vinner eller ikke til tross for sin begrensede musikk-variasjon, mens Atle treffer mange flere seere med sin sjarm og behagelige stemme og ikke minst at han kan synge de fleste sjangere uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Dommerne har ingen makt lengere. Jeg vil jo tro at Hans ryker i dag. Skjønner ikke hva han fortsatt gjør der... Go Mo
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Heier på Hans!!! Håper Mo eller Annsofi ryker i dag. Oppskrytte og kjedelige begge to
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Jeg tror også det til sist står mellom Atle og den andre hoMOen. hehe Ikek at det gjør noe, men litt morsomt at småjentene faller som fluer for glatt homseutstråling og lyseblå linser. Hans er fin nok, men til amerikanerbil treff og lignende, ikke som plateartist. De andre to, småtassene, er det et under at fremdeles er med. Annsofi skulle helt klart vært ute lenge før Marthe måtte gå. Eivind også. Hun er av typen "sydenfylla, høhøhø (røykelatter) og fyllekaraoke, selv om hun jo har mestret to sanger ganske greit. Han er bare for kjedelig og vanlig. Kirkekormateriale kanskje, men ikke artist. Jeg håper også Atle vinner. Han er nemlig den eneste som har mestret samtlige sjangre og samtlige sanger han har fått utdelt. Han kom også inn i konkurransen med en personlighet, og har dermed ikke fått tildelt en personlighet slik som alle de andre. Han har stjernepotensiale. Det eneste er at han virker litt sjenert og kankje ikke vil holde ut presset i lengden, som så mange andre av disse vinnerene. De blir ofte døgnfluer som forsvinner igjen. Men han er årets beste, uten tvil.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Need I say more..??.. ) Atle rocka fantastisk bra også i går !! Leverer HVER gang, uten problem !!! )))) Mo overrasket med "Purple rain", en utroooolig vanskelig sang å synge, min favorittsang faktisk. Synes han gjorde en GOD jobb !! "Beat it" var jo perfekt for han Neste gang forsvinner Annsofi !! Yeah! HI )
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Håper også at Annsofi forsvinner. Skjønner ikke hva dommeren tenker på da de stemte ut Marte. Synes Marte fortjener å være der istedenfor Annsofi eller Eivind. Eivind er flink han også, men han mangler kvalitet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå