Gå til innhold

Kjøper dere julegaver til babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita på 4 uker. Hva i alle dager skal man kjøpe da?? Hun får jo så masse gaver nå uansett, og dessuten har vi alt vi trenger av utstyr fra før..

Har allerede fått flere tusen kr av besteforeldre og oldeforeldre som jeg skal kjøpe julegaver til henne for. Vurderer å bare spare pengene, enten sette de i banken, eller vente til det er noe hun trenger seinere. Er det dårlig gjort ovenfor de som gir??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte gave til våre.

Syntes det hadde vært litt rart og sitte sammen med familie og åpne gave etter gave fra resten av familien men ingenting fra oss....

Skrevet

Vi har ikke hatt så små barn i jula, men han eldste var 6mnd første jula si. Han fikk bla tripptrappstol og leker som passet fra 6mnd. Han fikk også akebrett, men det er jo litt tidlig for deres jente... Reisetrille er også et godt tips, det kjøpte vi for pengene han fikk første jula. Fra oss fikk han en større dyne og en bamse...

I år har vi en som vil være 8mnd i jula. Til han er det litt vanskeligere å finne på gaver ettersom han har mye etter storebror, men jeg tror vi skal ønske oss tripptrappstol til han også.

Klær i de neste størrelsene er også et godt tips.

Skrevet

Jeg synes ikke det er dårlig gjort å spare pengene, evt kjøpe noe til rommet eller utstyr som hun trenger? Selv om hun ikke trenger det akkurat nå så kommer hun jo til å trenge mange ting framover, hva med tripp trapp stol, trappegrind, sikkerhetsutstyr, sengetøy, klær, leker fra 6 mnd og opp? Tida går så fort, så plutselig trenger hun alt mulig :D

Eller kjøp en liten leke eller noe fra de som gir og så spar resten? Eller ta alle pengene og kjøp gavekort til fotograf?? Vet ikke, kommer på masse jeg kunne brukt flere tusen på første året :D

Skrevet

Problemet er jo at vi har ei jente fra før, så vi har jo alle disse tingene!

Men vi kommer vel på noe..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...