Gå til innhold

Kan man ha 3 forlovere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig å ha 3 like gode venninner,som jeg er fantastisk glad i,og jeg vil neppe velge forlover mellom disse 3.. Er det mulig å ha 3 forlovere??

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er ikke engang plass til dem foran i kirka, hvis dere skal ha kirkelig vielse, da. Dessuten skal forloveren holde tale. Skal det bli 3 talere bare fra forloverne i så fall?

Skrevet

Lurte bare på om det er mulig jeg.....Resten ordner seg,man får trekke da,hvem som skal sitte forran...

Skrevet

Hvorfor går ikke det an? Finnes vel ingen regler på det? Som sagt over her; det praktiske er vel enkelt å fikse på..

Skrevet

Det går fint å ha 2, så hvorfor ikke 3?

Skrevet

Vi skal gifte oss i august og mannen har samme "problem" som deg HI, så vi spurte rett og slett presten. Og man kan bare ha 1 forlover hver :(

Skrevet

Hva? Jeg har selv vært en av to forlovere, og meg bekjent er de lovlig gift likevel, gitt..

Skrevet

Forloverens egentlige oppgave er å skrive under på noen papirer, det kan kun en gjøre. Hvor mange som deler de andre oppgavene mellom seg som å lage i stand utdrikningslag, være med på forbredelser og planlegging, frisør på selve dagen osv osv, det er helt opp til deg selv. Hvor mange det er plass til oppe i kirken varierer jo veldig fra kirke til kirke, så det må dere nesten se an og vurdere sammen med presten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...