Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Har barnefri i helga, og gledet meg til å være litt sammen med kjæresten min! Men nei, han skal på fest i dag... greit nok, men hva med å spørre om jeg vil være med? Jeg sitter jo her alene likevel så.... Men så spør han heller, om han kunne få sove her, for han hadde ikke noen annen plass å sove i natt.... Å, så spesiell jeg føler meg nå du! Hvorfor godtar jeg slikt? Blir sur på meg selv... må innse at jeg kommer i 2.rekke i dette forholdet også.... hvorfor lar jeg meg komme i 2. rekke i alle forhold???????? :(
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Nei hvorfor gjør du det? Jeg ville spurt han hvorfor jeg ikke hadde blitt bedt og om han da ikke hadde sagt at jeg skulle bli med hadde han ikke fått overnatte.
Gjest Filifjonka Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Du må selv sette pris på deg foratandre skal sette pris på deg. Så lenge du legger deg flat og leker dørmatte så blir du behandlet som en. Jeg håper du fortalte "kjæresten" at det dessverre ikke passet og at du hadde andre planer. For framtiden så sørger du for å ikke være tilgjengelig hver gang. Ikke alltid si ja. Ikke alltid være den som tar initiativ. Lag litt avstand og se om du kan "vente ham ut". Det kan være effektivt for å finne ut av ting.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Spurte litt forsiktig om det var sånn at jeg kanskje kunne være med.. men da pratet han det bare bort, så skjønner jo tegninga.... "Kan du ikke dra en tur til venninna di da, så kan dere kose dere, en sånn jentekveld?" Blæ.... Har ikke det minste lyst å ha han på overnatting når det er slik...... Hater at jeg lar meg bli tråkka på gang på gang!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 finn deg en fest og si at du er ikke sikker på om du kommer hjem, så kan ikke garantere at han kan overnatte
Gjest Filifjonka Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Er du alltid tilgjengelig når han ringer, sender melding eller ber om noe? Er det ofte du som tar initiativ? Har du nerver til å slutte med det og prøve å vente ham ut? Med det mener jeg: Ikke si ja til overnatting, du har andre planer (dra en hvit løgn om du ikke har noen planer). Ikke ring ham eller send sms, vent til han gjør det. Det kan være effektivt for å få avklart ting.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Kan det ikke hende denne festen er "med gutta"??? Kanskje derfor han ikke tar deg med denne gangen??
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 nei, det er alltid sånn... veldig greit å ha en kjæreste, men alt annet kommer først.. jeg er jo her uansett i hans øyne.... men det skal det bli slutt på, nekter å bli tatt som en selvfølge! HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Ja, hvorfor gjør du det?? Kan du ikke svare på ditt eget spørsmål her. Du føler deg helt klart (og med rette) tråkket på, så hva har du tenkt å gjøre med det?? Ikkeno'?? Da blir du den evige dørmatte. Jeg hadde forøvrig gått ut selv, om det så betydde at jeg måtte sitte alene på en pub og tylla i meg øl & vin til jeg ble sånn passelig, behagelig "salongberuset" og tankene om hva jeg gjør i dette forholdet virkelig begynte å bli kreative! Ha en fin kveld!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Jeg sa at jeg skulle bort, så visste ikke når jeg kom hjem, jeg ble sikkert sent... "ja, men bare legg ut nøkkelen du, så går d bra"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCK!!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Kommer jo an på hvilken fest han skal på. Er det med guttegjengen er det jo ikke naturlig at du er med. Når jeg har besøk av jentene sender jeg mannen ut av huset eller opp på loftet, uten at han føler seg tråkket på av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Vet du,det hørtes nesten ut som en plan... ellers kan jeg alltids si jeg er borte, ta meg ei flaske vin her, og tenke ut hva som skal skje videre... og gi han beskjed deretter! Vet han elsker meg, men jeg vil ikke bli behandlet sånn!! HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #13 Skrevet 26. november 2010 la ham låse seg inn du, og så såver du hos mora dieller ei venninne...la han kjenne litt på d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #14 Skrevet 26. november 2010 Hva med å snakke med kjæresten din om dette? Problemene vil jo ikke bli løst viss dere ikke snakker sammen om slike ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå