Gå til innhold

hvor ofte ser tanter og onkelene til ungen/ungene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jente ser min søster hver helg og min svigerinne hver helg. vi bytter på annenhver lørdag/søndag hvor vi spiser middag.

så lørdag denne helgen er hos mine svigerforeldre + svigerinne

mens søndag er hos mine foreldre+ min søster

neste lørdag mine foreldre+ søster

neste søndag svigerforeldre...+svigerinne

og sånn går året;-) selvfølgelig blir det ganger det ikke lar seg gjøre, men i 80% av helgene blir det slik:-) veldig koselig og min datter har ett tett forhold til sine besteforeldre og sine tanter!

Skrevet

Et par-fem ganger i året (men da gjerne en periode over tid). De bor i langvekkistan alle sammen, og ungene har et nærmere forhold til venner av oss som er mer til stede på hverdagsbasis.

Skrevet

De ser tanter og onkler kanskje en gang i året om de er heldige og jeg ser tantebarna mine også ca. en eller to ganger i året.

Skrevet

Jeg ser tantebarnet mitt nesten daglig.. Å jeg vil gjerne at det skal fortsette, å min svigerinne får være like mye med mitt barn når h*n kommer :)

Skrevet

De som bor i nærheten ser ungene ukentlig.

De som bor lenger unna ser de sjeldnere, kanskje annenhver måned i snitt, men da bor vi til gjengjeld hos hverandre en langheld så de ser hverandre "døgnet rundt" og har et nært og godt forhold.

Ungene mine er heldig sånn, har både tanter og onkler som gjerne vil være sammen med dem, tar de med på kino, har de på overnatting osv

Skrevet

Broren min og kona hans ser datteren vår omkring 6-7 ganger i året, men det er kun fordi de bor i Danmark. Men det blir jo ofte besøk som varer opp mot en uke hver gang.

Mannen min sin bror og hans kone bor litt nærmere, men det blir dessverre ikke til at vi ser dem noe oftere.

Skrevet

6-7 ganger i året, de bor en times kjøring unna

Skrevet

Tanta: "Aldri"

Dårlig forhold (svigerinne)

Onkel: For skjelden (bor i Sveits)

Skrevet

Søsteren min bor i samme by som meg, og ser ungene mine 2-3 ganger i uken. De forguder henne :-) Broren min bor i Oslo (altså laaaangt unna) og ser nevøene sine 1-2 ganger i året.

Skrevet

Er tante til ei lita ei på 3år og hun ser jeg hvertfall 4-5 ganger i mnd. Noen ganger mye hvis jeg sover hos søsteren min og andre ganger kan det gått gå over 1 uke for hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...