Gå til innhold

Odinær ultralyd idag og det blir....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei jente!!!!! :) Så da satser vi på at det stemmer. Men det ser endelig ut til at jeg faktisk skal bli mamma i april :) En dødfødsel i uke 20 og en MA i uek 8 før denne og endelig har vi fått det til :)

Lille jenta lå å sprelte skikkelig der nede. Lå å smilte og veivet og sprelte med armer og ben. Hun var en aktiv lita jenta sa jordmora :) Alt så helt perfekt ut. Fikk med masse bilder inkludert 3D bilder så nå går bare den kommende mammaen å gliser fra øre til øre :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to:O)

Var oxo på ul i dag, 17+6 etter egen regning med termin 2.mai. Men termin ble flyttet til 29 april. Dvs at eg nå er 18+2:O)

Og vi fikk vite at d var 70-80% sjanse for at d ble en jente:O)

Var voldsomt som den lille turnet der inne:O)

Fikk med oss en hel remse med bilder, som vi nå sitter og studerer opp og ned i mente:O)

GLEDER OSS MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer Carina..

spennende med ei jente da.. :)

Vi skal på ul neste fredag.. gleder oss veldig, men skal ikke vite kjønnet.

Vi har som dere en liten fortid med ting som har gått galt. Tidligvannavgang i uke 22, og en SA i uke 6. Alt i 2010.

Men nå håper jeg at det endelig er vår tur.. alle gode ting er 3 ikke sant. :)

kos deg masse med jenta i magen..

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Håper det går bedre nå enn før..krysser fingrene for deg! Lykke til i tiden som kommer, kos deg med lillejenta =)

Skrevet

Gratulerer såååååå mye vennen min!!! Tenk, ei lita prinsesse :)))

Kos dere masse resten av dagen og helgen!!! Nå blir det nok handlet inn litt rosa klær snart tenker jeg, hehe ;)

Stoooooor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med en fantastisk ultralyd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...