Carina har to små gull Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 ei jente!!!!! Så da satser vi på at det stemmer. Men det ser endelig ut til at jeg faktisk skal bli mamma i april En dødfødsel i uke 20 og en MA i uek 8 før denne og endelig har vi fått det til Lille jenta lå å sprelte skikkelig der nede. Lå å smilte og veivet og sprelte med armer og ben. Hun var en aktiv lita jenta sa jordmora Alt så helt perfekt ut. Fikk med masse bilder inkludert 3D bilder så nå går bare den kommende mammaen å gliser fra øre til øre
aprilprinsesse2011 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Da er vi to:O) Var oxo på ul i dag, 17+6 etter egen regning med termin 2.mai. Men termin ble flyttet til 29 april. Dvs at eg nå er 18+2:O) Og vi fikk vite at d var 70-80% sjanse for at d ble en jente:O) Var voldsomt som den lille turnet der inne:O) Fikk med oss en hel remse med bilder, som vi nå sitter og studerer opp og ned i mente:O) GLEDER OSS MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2,5barn+1engel Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer Carina.. spennende med ei jente da.. Vi skal på ul neste fredag.. gleder oss veldig, men skal ikke vite kjønnet. Vi har som dere en liten fortid med ting som har gått galt. Tidligvannavgang i uke 22, og en SA i uke 6. Alt i 2010. Men nå håper jeg at det endelig er vår tur.. alle gode ting er 3 ikke sant. kos deg masse med jenta i magen..
April11<3April15 Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer så masse!!! Håper det går bedre nå enn før..krysser fingrene for deg! Lykke til i tiden som kommer, kos deg med lillejenta =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer såååååå mye vennen min!!! Tenk, ei lita prinsesse )) Kos dere masse resten av dagen og helgen!!! Nå blir det nok handlet inn litt rosa klær snart tenker jeg, hehe Stoooooor gratulasjonsklem fra
Ella78 m/ A&M Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer så mye med en fantastisk ultralyd!!!
Enwr Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer Nyt og smil deg gjennom helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå