☆Lille my* Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 I huset til 1.advent? Er julevasken overstått, og all pynt tatt fram??
Lemonia Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Adventsstaken tas fram. Vi henger stjerne i vinduet, krans på døra og lys i hagen. Utover det er det ingen pynt før lille julaften. Noen skikkelig julevask gjør vi ikke. Vi vil bruke førjulstiden til koseligere ting og det er ingen som ser hvordan det ser ut inni skapene uansett så vanlig vask holder lenge og den gjøres som vanlig.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Har pyntet litt til jul jeg da, julen er så kort og jeg liker den så godt så trist for meg om det bare er jul fra lillejulaften. Julevasken tja, jeg vasker som normalt jeg da =)
☆☆☆ Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Setter opp adventstake og henger opp julestjerne i vinduet. Tar fram adventsduken og setter 4-armet lysestake med lilla lys på bordet. Tenker å vaske litt også i morgen, og kanskje bake et eller annet...
☆Lille my* Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Jeg har enda ikke begynt:/ Skylder på mye kynnere og magesmerter jeg da, men hva hjelper det! Blir ikke gjort uansett hvor mye jeg klager:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Før 1 advent, vasker vi huset skikkelig. På selve 1.advent tar vi frem julestjerna som skal henge i vinduet og begynner å pynte med det som skal være i vinduene. Vi pynter litt og litt i noen dager til vi er ferdig med å pakke ut all julepynten.. Stresser i alle fall ikke med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå