Gå til innhold

Meg og lille vampyr (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg også fått time til brenning av livmor. Fikk telefon(!!!!) i dag, skal til konsultasjon på mandag og gjøre inngrepet på onsdag. Om jeg ikke ombestemmer meg under konsultasjonen. Skal da få høre litt mer HVA som skal skje, hva som KAN skje osv osv :o)

Så neste uke får du kanskje høre hvordan det er. Alternativt så må jeg utsette det til utpå ny-året :o) Siste sjans for å få gjort det i år m.a.o

:o)Plutselig litt nervøs, og tenker litt som så at jeg kanskje ikke trenger det.....Også lurer jeg på om de kan sterilisere med det samme de er "der inne":........Ja,ja....Nå skjer det iallefall noe snart :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) Ååå, jeg skal inn tidlig tidlig mandag 6.desember. Ikke lenge til det heller. Bare håper jeg holder meg frisk så jeg får lov.

De trenger jo ikke sterilisere deg, om du f.eks. mister blødning kan du regnes som steril skrev de på infoskrivet til meg. Noen mister jo blødningene helt.

Skrevet

Tviler på at jeg mister blødningene..Det gjør jo mange med hormonspiral også :o)

Jeg også håper jo på og holde meg frisk...GÅr jo influensa blant voksne og omgangssyke på både skole og barnehage her vi bor, så forventer og få det hvilken dag som helst...Men håper jeg berger til neste helg nå da:o) Nå er det kanskje annet du plages med, eller tenkte du på slike sykdommer du også?

Så blir det kanskje jeg får gjort det først :o)

Skrevet

Jeg mister heller ikke med hormonspiral, blør jo bare mer av den. Men nå skal de jo faktisk fjerne slimhinnen som blir til blødning. Og DA kan det hende vi mister mye om ikke alt. Det er jo hele hensikten med inngrepet.

Jeg er bare forkjøla, men vet ikke hvor lite eller mye syk som er greit. Så lenge jeg ikke har noe feber og bare er småtett går det kanskje? Hvordan unngå det med to barn og vinter liksom... He he:)

Du får nok gjort det først nå ja. Onsdag sa du? da er det jo 5 dager tidligere ute enn meg:)

Skrevet

ER fryktelig spent nå..Jeg har hatt svimmelhetsplager i ei lita uke snart..

Har det nå og da, men da som regel bare noen timer en dag, så går det over....Nå fikk jeg det forrige onsdag første gang i noen timer, torsdag likedann..Fredag var jeg svimmel helt frem til utpå ettermiddagen. Lørdag ikke svimmel, og i går måtte jeg ligge hele dagen. Er på jobb nå, fortsatt svimmel, men går ok....Har testet meg før for dette og blodtrykk og blodprosent skal være helt normal..Så håper ikke svimmelheten setter stopper for operasjon, for nå er jeg veldig innstilt på den :o)

Hvordan har du det? VIL du sette nå da ? ;o)Jeg var faktsik VELDIG tvil på om det er rett og operere seg da jeg fikk telefonen på fredag, men er nå bestemt at det ER det.. Skal også spørre om hormonspiral kan være greit i tillegg...For jeg føler at p-pillene har en del bi-virkniger som jeg IKKE hadde med hormonspiral, men som har kommet tilbake de tre månedene jeg har på p-piller...Ja,ja..Får se :o) Snakkes

Skrevet

Sette hva?

Jeg skal jo opereres. Trenger ikke prevensjon i tillegg siden mannen er sterilisert. :)

Spent selv her. Veldig spent.

Skrevet

Ha-ha...DETTE...Vil du DETTE nå da :o) skulle det stå.....Fingrene går fortere over tastaturet enn hjernen,- for å si det sånn...Egensensur og korrigering gidder vi ikke her i gården :o)

Skrevet

ser ikke svaret ditt... hm...

Skrevet

Ja, jeg vil definitivt dette. Har drømt om det i mange år jeg:D he he.

Kjenner den om fingrene og hjernen osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...