Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Når jeg treffer på gamle kollegaer, bekjente eller folk jeg hang med før på gata tørr jeg ikke alltid si hei, eller nikke og smile høflig får så og gå videre eller stoppe opp og lire av meg standard settningen når en ikke har sett en annen på evigheter "å hei det var lenge siden, hvordan går det? Vi må finne på noe en dag osv) Er vell gjerne det at jeg er redd dem ikke liker meg eller har likt meg, eller det verste av alt at de ikke kjenner meg igjen og bare ser dumt på meg viss jeg sier hei.!!.Når jeg ser gamle kjennte på lang avstand pleier jeg og gå en omvei fårr og unngå og gå forbi den personen..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Jeg sier alltid hei, men hvis det er noen jeg ikke har noe å snakke med om, så sakker jeg ikke farten eller stopper opp. Jeg bare nikker og smiler hei i forbifarten. Det gjør jo ikke noe om de ikke kjenner meg igjen, da vet de jo heller ikke hvem de ser dumt på. Og det er nok de som kjenner seg dumme når de kommer på hvem du var! Det verste jeg vet er når du ser at noen ser deg, men som så går en annen vei, eller later som om de ikke ser deg likevel... Det er både uhøflig og patetisk.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 jeg er litt sånn. Ser en annen annen vei og later som jeg ikke ser dem. men som regel blir jeg veldig glad om den andre personen snakker til meg. da blir jeg liksom veldig overrasket og glad:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Uff da, da er jeg nok veldig patetisk;)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Man skal passe selvsikker om man tar kontakt med noen som later som om de ikke ser deg.... Jeg blir såret og tenker at nei nei, de vil ikke snakke med meg, greit!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jeg pleier å dra opp mobilen og later som jeg leser en tekstmelding, eller skrår over gata. Orker ikke dette overflatiske og liksom-hyggelige hei-på-deg-pratet.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Ja skjønner jo det, men jeg mener ikke å være uhøflig. Er vel bare at jeg ikke er noe selvsikker selv. Blir så sjenert. Ikke alltid selvfølgelig. Kommer an på hvor godt jeg kjente den her personen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå