Gå til innhold

De som tar silikon er dumme og uinteligente! Sjekk debatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Flere-kvinner-vil-ha-stoerre-pupper-1200774.html

Diskuter: Flere kvinner vil ha større pupper

Klipp fra debatten:

13årspuppen som ikkebleløssluppen selv om hun fikk voksenpupp (uregistrert bruker) 25. nov, 20:01

Helt alvårlig. Hva er galt med å forstørre brystene om man ønsker det? De eneste som blir krenket av dette er vel alle de som ikke har selvtillit nok til å inrømme at de ønsker å gjøre endringer på sitt eget utseende for å føle seg vel. Det er ikke silikonpuppene de føler seg truet av, men evnen til å si at dette har jeg lyst til, dette vil hjelpe meg å føle meg mer komfortabel med min egen kropp.

Så kan noen fortelle meg hva som er galt med det?

Det krever faktisk ganske bein i nesen for å gjøre noe så drastisk som man vet at andre kritiserer i øst og vest uten å bry seg med hvorfor.

Så en advarsel til dere som synes det er ekkelt og fælt og vemmelig. Hold dere langt unna meg, for jeg har kjøpt meg pupper. De var dyre, de er fine, de var etterlengtet og de er MINE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. jeg har fiksa på puppene mine selv, men av en litt annen grunn enn at jeg hadde små pupper.

Jeg har alltid hatt store pupper, men etter å ha ammet andremann, så forsvant rett og slett "fyllet"... Jeg trodde egentlig ikke puppene mine var såviktige for meg, men jeg fant jo ut at de var ganske viktige allikevel etter at de forsvant.

Jeg fikk derfor utført brystløft, og la inn silikon for å få den størrelsen jeg alltid har hatt.

Jeg føler egentlig at jeg trenger å forsvare det valget jeg har tatt, men jeg blir jo vannvittig provosert når noen prøver å avfeie meg som dum og uintelligent fordi jeg har valgt det jeg har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...