Ophelia & Jr. Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Er det noen som vet om en butikk hvor denne er å få kjøpt? Jeg VIL ha! http://www.didriksons.com/media/collection/articles/max/expedition_womens_parka_501148_060_v3.jpg Ser en del Anton Sport butikker + XXL fører Didrikson, men noen som vet om de har denne? Har ikke så mye tid til å fly i butikker for å lete om dagen, så hadde vært greit å slippe alt for mange bomturer... (Oslo/Akershus-området)
Gulosten™ Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Ganske enkelt å bare ringe og spørre også
Ophelia & Jr. Skrevet 26. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2010 Sant nok, men jeg lider av (mild) telefonskrekk, så det gjør jeg ikke før jeg må.
Gjest Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Jeg lurer på om det er denne jeg har, i blått. Tror den kostet rundt 1700,- da jeg kjøpte den på XXL for noen mnd siden!
Ophelia & Jr. Skrevet 26. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2010 Ai! Krysser fingrene og håper! Får ta meg en tur i morgen, da. De har den ikke på nettsidene sine nemlig...
Turbojenta og lillesøster Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Jepp jeg kjøpte den på Sport 1 igår, men i Bergen da, så godt mulig du finner den i en sport 1 i Oslo også. Fantastiske jakka, elsker den allerede!!
Gjest Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Fant du den? De har den ikke på nettsiden nei, men de har en som ligner, som går ned bak og uten "pels" på hetta.. Jeg skulle egentlig ha denne og plutselig stod jeg og prøvde den andre og syns den var mye penere..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå