jlille Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Flere enn meg som har passert termindatoen? Hvordan har dere det? Jeg er i dag -5 dager, ikke antydning til noe som helst her i gården..!
Traveltobarnsmor! Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Hei Er like bak deg med - 3 dager! Er litt kvalm og uvel i dag... Har en del kynnere og innimellom murrer det, men ingen tegn til at noe skjer i dag for å si det sånn. No kan hun like gjerne vente til over helgen med å komme Lettere å skaffe barnevakt til storebroren da. Satser på å føde mens han er i barnehagen haha. Kanskje det blir adventsbarn på oss?! Sist gikk jeg 9 dg over.... Klem
jlille Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 hehe, det blir adventsbarn i ordets rette betydning (ventebarn:P) da.. Jeg lengter så etter å møte han.. <3
Trultemor40 Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 - 4 her... kvalm og uvel med brekninger så fort jeg prøver å gjøre noe Ikke tegn til at noe skal skje heller. Men det skjer vel forhåpentligvis før jeg aner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå