Gå til innhold

Føler alt raser sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 dager over termin i dag, det synes jeg er helt jævlig faktisk...

Alle rundt meg har trodd jeg kom til å få før termin, så dette er noe dritt..

Og i dag skulle jeg fått pengene fra nav, da jeg ringte dit sist sa de at de skulle komme i slutten av måneden, og siste utbetalingsdato i november er 26. november. Ringte dit i dag, og da var søknaden fremdeles til behandling?! Enda jeg leverte papirene i september.. at det går ann!!!

Har lyst til å låse meg inne og strigråte... Vi har regninger som skulle blitt betalt, julegaver.. fortvilt..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med ditt lokale navkontor. Du kan få utbetalt forskudd på trygd. Det blir da som en "sosialstønad", men det gjør jo ikke noe.

Skrevet

Kan jeg?

Jeg tenkte meg dit på mandag for å høre om hva jeg kan gjøre.

Skrevet

Å gå noen dager på overtid er da vel ikke så fælt. Det skal vel mer til enn dette før du føler at alt raser sammen? Hvor gammel er du?

Skrevet

26 år, førstegangs. Ikke er jeg på overtid enda heller da, er over terminen.

Men jo, det er slitsomt. Har kastet opp jevnt siden uke 5, og sover lite.. Og nå dette tullet med nav, vi har jo mange regninger vi skulle betalt, vi har ikke råd til å leve på èn lønning vi.. Kjedelig å gå blakk i adventstida. Heldigvis har vi alt vi trenger til den lille, har til og med kjøpt julegaver til han..:)

Får vel leve på nudler og kokt ris til nav bestemmer seg for å behandle papirene mine (som de snart har brukt 3 måneder på å gjøre).

men selvfølgelig raser ikke alt sammen.. hehe..han i magen er jo så frisk, og helt sikkert veldig nydelig.. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...