Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Hadde i utgangspunktet ikke planer om å lage pakkekalender til guttungen i år.. Men etter samtale med min mor ble jeg usikker... "Stakkars liten, skal han ikke få pakkekalender" osv osv... Heheh, så ikke på dette som noe problem jeg.. Hva gjør dere til deres 1åringer??
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Jeg laget ikke da ungene var 1 år. Først da de var fyllt 3 synes jeg det er noen vits i.
Lille-Pernille Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Barnet mitt på 13 mnd skal ikke ha kalender i år. Ser ikke helt vitsen. Men neste år derimot ;-)
Willy Wonka Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Hadde pakkekalender den jula han var 14 mnd. Var kjempestas. Hver morgen stilte han seg under julekalenderen og pekte opp....eee...eeee.... KJmepestas, ikke minst for oss voksne! Inne pakkene hadde jeg små bondegårdsdyr og andre leker.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Ja, 1 åringen får, men kun fordi hun har eldre søsken.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 1-åringen her får, mest fordi han har en eldre bror. Blir vel litt småbiler og rosiner og sånt....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Begge ungene mine får en vanlig sjokoladekalender til 20,- kr. stykket de, stakkars. Jeg er en grusom mor som aldri har giddet å innføre dette med gavekalender. Og det helt av egoistiske grunner selvsagt; Synes det er nok stress med å finne på julegaver til hele gjengen + at unga får nok som det er i til jul uansett! Så en sjokoladekalender får holde.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Det er jo mange gode sjokoladekalendere der ute. Fra kinder eller haribo feks, Tror også lego har pakkekalender:)
Gjest Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Hun får fordi broren får. Ellers ville jeg ikke brydd meg om å lage før 2-3 års alder
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Ja, jeg sal lage pakkekalender til min sønn på 15 måneder. Like mye vits nå- som når de blir 3 år.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 viss du ikke vil lage pakke kalender så ikke gjør det... 1 åringer forstår jo ikke så mye av det uansett.... Jenta mi er snart to og vi har aldri hatt pakkekalender.. men iår får hun en mikkemus sjokolade kalender...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå