Gå til innhold

Barnevakt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger barnevakt på søndagskvelden fra sju til ca ti...blir det for seint til at jeg høre med ei som går i åttende klasse...? de jeg pleier å bruke som barnevakt skal være med på konserten og denne åttendeklassingen kjenner unga mine fra før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sjekket med foreldrene til åttende klassingen først, før jeg spurte henne selv. For å forsikre meg om at det var greit for dem at jenta satt barnevakt til kl ti på en søndagskveld.

Skrevet

Tenkte jeg skulle høre med foreldrene først ja...men siden jeg selv egentlig syns det kan bli litt seint for en skoleelev så tenkte jeg at jeg skulle høre...jeg har tross alt ikke så store barn enda selv så jeg har ikke egentlig noe godt utgangspunkt for å si om det er for seint eller ikke - derfor tenkte jeg å høre her om det sannsynligvis var for seint eller ikke....

Skrevet

Jeg satt forresten barnevakt ofte til 22 eller seinere når jeg gikk i åttende klasse på kvelden før en skoledag, så jeg ville tenkt at det gikk bra. Men det kommer jo ann på jenta da.

Skrevet

Jeg tror ikke den familien er de som er tidligst i seng - så jeg tar sjansen og hører med mora om hu syns det er greit (dessuten har jeg en mistanke om at mora kommer til å tilby seg selv om hun syns det blir for seint for dattra)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...