Gå til innhold

Hormonell og horribel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom hjem i går, stakkar, etter en lang og slitsom dag, først på jobb og så hjemme for å stelle og hjelpe sin kreftsyke pappa og demente mamma, sliten og kjempetrist. I tillegg følte han seg skyldig og trist fordi jeg ser han så lite, på toppen av det hele, og hadde kjøpt meg ei lita eske konfekt i trøstegave.

Og hva gjør jeg?... -Kjefter han huden full fordi han lukta mat (hadde laga mat hjemme hos dem) og hadde sure føtter! -tåler ikke lukter nå! (Han liker å ta av seg alle klærne når han kommer hjem og slappe av på sofaen i bare boxershorts.) Klart det, etter å ha trava rundt en hel dag på jobb, ut og handle, og hjemme hos svigers, hvor de har av vane å gå inne med sko, svett, stressa og sliten.

Herregud, så slem jeg er.... Føler meg tvers igjennom råtten! Så bare gikk jeg og la meg, og lot han sitte igjen her i stua helt alene.

Grusomt!!!

Huff, jeg griner! Hva skal jeg gjøre nå? Hvordan i alle dager skal han kunne tilgi meg? Det var SÅ ekkelt og slemt, og det ha trenger er at jeg støtter ham og er der for ham i en sånn utrolig vanskelig tid. Og han er jo verdens, universets beste! Så snill og god, og lever og ånder for meg!

Fortjener han ikke engang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene da! Bare be om unnskyldning da vel! Du er jo, som du sier, gravid og hormonell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...