knekkebrød Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Endelig er lille prinsen her etter 12 dager på overtid. Jeg kjente at kynnerene hadde forflyttet seg til nederste del av magen mandag morgen. Var på overtidskontroll og ble strippet ved 14 tiden. Så murret det litt mer i noen timer og middagen fortært og barna lagt ved 21 tiden. Så så jeg litt på tv før jeg tok en rask dusj litt over kl.22. Bestemte meg da for å dra til sykehuset for ville ha epidural denne gangen. Kom inn litt før kl. 23 og undersøkt kl. 2305. Da var det bare å kaste seg inn på føden og gjøre alt klart. Pressriene kom og gutten var ute litt over halv tolv. Nesten ikke vondt - helt utrolig!! Nå er det såre brystvorter og spente storesøsken som gjelder. Gled dere alle sammen!!
Teres Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer så mye med prinsen din, Knekkebrød!!! Endelig er du i mål, kos dere masse:)
jlille Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer knekkebrød! Har ventet på å se nicket ditt med en fødselshistorie! Da var det vel verdt ventinga? Er selv -5 dager over termin nå, gleder meg så utrolig mye til å møte min lille gutt..
Traveltobarnsmor! Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Grattis! Hadde du så raske fødsler med de andre barna? Hilsen en 2. gangs som krysser fingrene for en noe raskere enn første gang hvert fall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå