Gjest Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jeg er ekstremt kresen på fredagsmaten. Den må være god, relativt usunn, sterk, inneholde både kjøtt og grønnsaker. Forslag? Vi pleier ende opp med en av følgende: biff gresk gyros greske kjøttboller vårruller pizza nachos fajitas tapas
The Bad Gal Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Enchiladas Spareribs med coleslaw Hjemmelaga pizza med veldig grov bunn, kylling, bbq-saus, chilli, paprika, mais og nachochips.
Gjest Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Hi hi, jeg leste helgekorsett og var veldig nysgjerrig. Gjett om jeg ble forvirret av innlegget et lite øyeblikk (sånn den tiden det tok meg å lese overskriften en gang til). Vi liker - Mexikansk som fajitas, burritos eller taco - Fransk løksuppe gratinert i ovnen - Eller bare bruchetta eller toast av noe slag, for ofte er vi helt utslitte når fredagskvelden kommer ...
FerdigFødaForAlltid Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Den ultimate fredagsmiddagen er tapas, men det tar jo sin tid, for når jeg skal ha tapas så skal jeg ha MANGE forskjellige retter! Så hvis jeg ikke gidder det, så blir det kyllingfileter med gorgonzola, eventuelt mozarella og pesto, og hvis ungene får velge, så blir det bakte poteter med ulikt fyll!
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Pita er en av mine favoritter
Gjest Kira06 Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Vi ender stort sett opp med noe av det samme som deg, men favoritten på fredager er hjemmelagd pizza. Skal mye til for å gå lei av den når man kan variere stort med fyllet;)
Gjest Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Nå har eg vært på butikken og kjøpt ingredisenser til å lage vietnamesiske vårruller. Det har jeg aldri laget før, så det blir spennende. Halvparten skal jeg fylle med scampi og halvparten med kjøtt. Og masse deilige grønnsaker. Skal fritere noen og spise noen som de er.
lillepixie Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Enchiladas Kylling med søtpoteter og soppsaus Pastarett med salami, purre, paprika, parmesan, strimlet svinekjøtt og persille Pai med skinke, purre, løk og asparges
Mille med to rosa Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Fajitas Hjemmelaget pizza. Må være biffkjøtt på og masse god ost! Biff med masse godt tilbehør! Kinamat.
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Nachos, hjemmelaget pizza med grov bunn, enchilladas, lasagne.
It's all about me Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Raclette er min store favoritt hvis det skal skikkelig koses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå