SameSara Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Lenge siden jeg har vært her inne? Noe nytt? Sånn bortsett fra at man ikke drikker mens man er gravid, ikke røyker innomhus, sitter i bakoverovervendtsete til man er 8 år, ammer til barna er 3, velger sin manns venner på Facebook og aldri har ungene i barnehage?
Sweet Amber Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Siste nytt er at Reima går for å være bra utedresser og man ser ned på de som røyker hasj i barnehelgene...Ellers tror jeg ikke det er noe nevneverdig på gang...
gulterkult Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Er vel noe sexgreier på gang, men har ikke giddet å lese det. Ellers skal man ikke tulle med navn visstnok, noe som har vært tradisjon i årevis. Men kan man drikke innomhusrett etter fødsel, så lenge man røyker utenOMhus mens man går svanger?
gulterkult Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Reimakjøret altså! Skal aldri sette meg inn i det!
SameSara Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 Er ingen stor fan av hasj eller andre søtsaker. Prøver å passe vekten og de sier at det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår som teller, men det man spiser mellom nyttår og jul og da utgår hasj og sjokkis. Reima? Nei, slikt fint tøi har vi ikke her på bjerget
SameSara Skrevet 25. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2010 Men kan kan fortsatt gjøre som man vil i gammen? Med gammel`n? Sex? Fikk med meg noe med neven i dåsa og tenkte at nei, nei, nei, Jeg jobba hardt for å skvise ut flere hoder under mottoet "What goes up must come down", men nå er det rimelig strenge regulasjoner på åpningstider og hva som kan passere. Vi er som på tivoli: vi måler høyde og vekt.
SameSara Skrevet 25. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2010 Har hørt om reinkjøring. Er det det samme?
gulterkult Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 skjønte ikke greia med gammel`n, men jeg går for reinkjøring! Jeg gidder heller ikke lese om ting som skal inn der noe sist gikk ut, wææææ!
SameSara Skrevet 25. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2010 Reinkjøring er bra! Vi kan gå for den. Inn-og-ut-ting er så yesteryear uansett Men jeg vil ha litt sladder også. Ingen go`biter siden sist?
gulterkult Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 finnes det ikke noen topp 10-liste her?
SameSara Skrevet 25. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2010 Det burde gjort det. En tabbe-og-morro-liste
gulterkult Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Og "mest mobbet"-liste Og "flest skrivefeil"-liste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå