Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Ikke vet jeg men jeg har nå sett litt rundt meg og de som er tykke er så jævla sure. Alle mine venninner som er veldig tykke går og klager på gud og enhvermann for alt mulig og jeg tenker.... se å gjør noe med livet ditt i stedet for å klage på alt og alle rundt deg. Jeg tror ikke det er slik altså men noen ganger føles det faktisk slik. Også at tykke mennesker ofte er mer misunnelige enn tynne. Sikkert helt på bærtur her men måtte bare få det ut. Hva tror dere?
LoveDove Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Nei. Nei. Kjenner nok av pottesure furutrær gitt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg har motsatt inntrykk:) Kjenner flere strålende blide tykke personer som sprer latteren rundt seg og er herlige mennesker:)
Eleutheria Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Et av de blideste menneskene jeg kjenner er overvektig nok for tre personer. Mange av de sureste menneskene jeg kjenner er spikertynne. Kjenner også maaange spikertynne superblide mennesker, og et par som er runde og konstant furtete. Tror ikke vekt er ensbetydende med humør
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Tror det bare kommer an på selve personen jeg altså, og ikke om personen er tykk eller tynn...
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Enig, jeg har også fått motsatt inntrykk. De jeg kjenner som har noen kilo ekstra er sprudlende og fulle av liv.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Det har ingenting med vekt å gjøre?!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Jeg er tynn, og ganske negativ av meg
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Vi må jo være sprudlende og blide for å kompensere for at vi er feite og ser helt for jævlig ut..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Tenker at det er omvendt. De jeg kjenner som er mest negativ er supertynne, Men kan også si at jeg tror at det blir lagt mer merke til om en tykk person er sur enn om en tynn person er det. Har med fordommer å gjøre rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Jeg er ikke enig i påstanden din, da jeg kjenner like mange tynne som tykke som er sure i maska. Meeen, jeg har heller en mistanke om at overvektige klager en god del mer. En venninne av meg som er overvektig klager alltid, har alltid vondt en plass, enten det er hodet, beina, armene, bihulene, ørene, nakken, knærne, føttene and so on. Men det kommer jo så klart av at hun overbelaster kroppen med alle de ekstra kiloene. Vi er like høye, men vekten hennes er 3 ganger mer enn min.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Jeg er tynn/slank og ikke akkurat sprudlene... Kjenner flere overvektige som nærmest sprudler over. Så ikke helt enig...
Willy Wonka Skrevet 26. november 2010 #13 Skrevet 26. november 2010 Reagerte mest på setningen til HI: "Alle mine venninner som er veldig tykke....." Har du så mange venninne som er veldig tykke.....?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #14 Skrevet 26. november 2010 Og jeg har ei tynn/mager venninne som klager hele tiden for et eller annet, så jeg tror vel helst det er personen som er klagete. ikke kroppen..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #15 Skrevet 26. november 2010 Jeg trives bedre med meg selv når jeg ikke er tykk. Når jeg er tykk blir jeg mer reservert og er i tillegg litt sjenert. Så noen vil gjerne tenke at jeg er sur av den grunn. Når en er tykk er det faktisk ikke like lett å finne kledlig og komfortabelt tøy til enhver anledning, det er nok til å sette en demper på humøret mitt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #16 Skrevet 26. november 2010 Min erfaring er omvendt, de skraptynne er sikkelig mugne, antagelig fordi de er konstant sultne.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #17 Skrevet 26. november 2010 Ja, du er helt på bærtur! Hvor skulle logikken i det være da? At dårlig humør og furting sitter i fettcellene, sik at mere fett= mere furt? Men det som er mulig er at du enten er uheldig med de menneskene du omgir deg med, eller at du har denne hypotesen din i hodet og kun lagrer det du opplever som stemmer overens med den.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #18 Skrevet 26. november 2010 Haha, det var den dummeste kommentaren jeg har hørt på lenge!!! hHva har vekta med det å gjøre? Du tror ikke at det er tilfeldig eller? Er jo som å si at alle med brune øyne er surere enn de med blå. Du er ikke seriøst så dum at du virkelig tror at de som har litt mere fett på kroppen er nagative? Hehe, høres ut som noe en 5 åring kunne spørre.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #19 Skrevet 26. november 2010 Om det er sånn, så driter jeg på draget (for å si det mildt) Er selv 25 kg for stor i forhold til det jeg burde være, men er ikke sur, grinete og negativ av den grunn. Har selv satt meg i denne situasjonen, så hvorfor klage til resten av verdenen? Nei, er et gla menneske jeg, smiler og ler. Negativitet fører bare til mer vekt for min sin del, når jeg var normal vektig, var jeg mye mer negativ enn jeg er nå.. Kan være at jeg har fått opp øynene, jeg var negativ, og det førte til overspising osv, nå som jeg ser positivt på livet, så lever jeg et normalt liv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå