Gå til innhold

blir virkelig redd nå. hjelp?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har den siste tiden hatt litt merkelige plager. spesielt i hodet.

men nå har jeg plutselig fått en sånn "drømme"følelse... alt føles uvirkelig. det kjennes ut som armer og bein dovner bort på en måte.. eller smelter.. klarer ikke heltå forklare..

jeg har slitt psykisk i mange år før graviditeten men har vært helt fin i nesten ett år nå..

vet liksom ikke om dette er noe psykisk eller hva det er?!

jeg vet jo at jeg stresser litt om dagen med frykt for barnevernet++ (jeg blir helt alene med barnet) har heldigvis veldig god støtte i familien min :)

men jeg blir veldig redd nå. har aldri hatt sånne følelser før.

kjennes nesten ut som jeg er på grensa til å besvime..

hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå reagerer krabaten i magen også kjenner jeg. :( merkelige bevegelser der inne.

veldig små og raske. kjennes nesten ut som om den har kramper.

HI

Skrevet

vær så snill!!! hva hadde dere gjort? vil liksom ikke ringe legen hvis det ikke er noe alvorlig heller.. siden de kommer til å se ned på meg med tanke på den psykiske historien min.

:'(

Skrevet

angst? utifra innlegget ditt virker sresset og redd for situasjonen du er i.

Skrevet

Selvsagt kontakter du legen. Det er legen som kan fortelle deg om det er noe alvorlig eller ikke, anonyme mennesker på nettet kan ikke gi deg en diagnose. Og legen ser ikke ned på deg fordi du har en forhistorie med psykiske plager. Gjør han det, og gir uttrykk for det, bør du klage på ham.

Skrevet

Jeg har endel deja vu følelse i svangerskapet. Og så stopper alt litt opp.

Hadde også stikk i magen når jeg var stressa. Babyen beveger seg ulikt hele tiden. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

jeg er i 31. uke nå.

jeg har jo hatt angst før også, og det kjentes ikke sånn ut. me det finnes jo 1000 forskjellige måter å oppleve angst på også. :(

Skrevet

men vennen. kontakt legen. han dømmer deg ikke, han gjør jobben sin, for å gjøre livet bra for DEG! Vær så snill, tro på det :)

Skrevet

den lille i magen har i allefall roet seg litt. det er ikke de "krampelignende" bevegelsene lenger i allefall.

kanskje det går bra til i morgen..

HI

Skrevet

Det går bra :)

Ikke beskymre deg. Hvis deg i kveld og tenk at dette går så fint. Men i morgen bør du kontakte lege. Sikkert ikke noe moro å være så engstelig hele tiden.

klemmer

Skrevet

nei det er virkelig ikke morro. og i allefall ikke når alt har vært så sinnsykt bra så lenge nå! jeg har ikke hatt det så bra som jeg har det nå på mange år!

da blir man jo litt redd for å få ennå en knekk.

men tror jeg skal prøve å sove litt, så kanskje det går over til i morgen. men jeg kommer nok til å ringe legen uansett. for å være sikker.

Skrevet

så utrolig flink du er. du tar ansvar for deg selv. legg deg med good samvittighet, fordi du er virkelig flink :)

Skrevet

med flink mener jeg at du er flink som tar tak i situasjonen nå, så tidlig, og da er det myyyyyyyyye lettere å bli kvitt enn om du drøyer. heier på deg, og nå fortjener du en god natt søvn.

*god natta* :)

Skrevet

tusen takk for det:) og god natt til deg også :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...