Gå til innhold

Smerter nederst på høyre side i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Siden jeg var på ultralyd (to uker siden) har jeg hatt kraftige smerter i høyre del av magen. De er nesten konstante og når jeg sitter så klarer jeg såvidt å løfte høyre ben opp fra gulvet. Det gjør vondt der når jeg er på toalettet og jeg klarer så vidt å ligge på siden.

 

Pga hyppig vannlating står jeg opp mange ganger i løpet av natten og noen ganger må jeg ha hjelp fra samboeren min til å reise meg fra sengen.

 

Har ikke snakket med jordmor, men jeg skal det. Tenkte å bare høre her om noen har opplevd noe lignende? Er redd for at noe er galt.

 

Er forresten 22 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at det er mange som får kjempe vondt da livmoren tøyer seg ut, de bånda som strekker seg nedi lysken omtrent. Det skal hjelpe å bøye seg litt fremover.. Det er ikke farlig..

 

Jeg har litt sånn, spesielt da jeg snur meg og reiser meg raskt og sånn..

Det er en slags stikkende smerte!

 

Men da det er så intense smerter så hadde jeg kontaktet lege eller jordmor i stedet for å tenke på det liksom..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å ha menslignende smerter jeg også, men nå har jeg fått litt mer ukjente smerter i magen. Skikkelig vondt i magen, mest på venstre side. Fikk beskjed av legen om å gå hjem å legge meg, men nå er smertene borte så jeg sitter fortsatt på jobb. Glad jeg skal på ultralyd til mandag så jeg får sjekket om alt er ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...