Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Hva innebærer julevask for deg??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Svært lite du! Vaske speil og vindu, vaske gulv og tørke støv fra hyllene
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Vasker det jeg pleier å vaske med jevne mellomrom. Gulver, tørker støv, tørker av kjøkkenskapene og vasker badekar og do osv. Men etter jul vasker jeg gjerne grundigere. Har funnet ut at det er lite vits å gå så grundig til verks rett før den verste tida på året når det gjelder griseri i huset. I jula blir det mye mer matfett, granbar, pakkebånd, glitter, baking, vedrusk,søling, lysbrenning og lukt i huset enn ellers i året.
Gjest Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 En torsdagsvask m/ litt ekstra. Tar storvasken når sola er tilbake og skiten synes;)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 jeg rydder og kaster alt vi ikke skal ha, eventulet gir bort til andre som trenger eller vil ha eller gir til fretex, rydder vekk leker som snuppa ikke leker med i og med hun pleier og få en del nytt, vasker gulver og skap og dører osv, skikkelig julevask med andre ord, vasker under møbler og tørker støv osv osv;) så tar meg en søndag fra ca 9-10 tiden til rundt 5-6 tiden og gjør alt dette. kommer selvsagt ann på hvor mye rot og slikt vi har samlet opp på 1 år ca:P noen ganger tar det kortere tid og andre ganger lengre tid;)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Det innebærer full vask. Jeg er akkurat ferdig, hadde ene badet og yttergangen igjen for å gjøre idag. Har tatt rom for rom, og tørket støv av ALT. Vasket gardiner, luftet tepper, vasket over vegger, dører osv. Jeg begynner i midten av november og tar et rom nå og da. Ferdig til advent slik at det kun blir vanlig helgevask resten av desember. Jeg gleder meg max til å komme hjem fra jobb i morgen, og pynte til advent:))
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 shit, jeg pynter til advent FØR julevasken jeg... alltid drømt om å ta en stor vask, men tror neppe det blir noe av. Å feie over gulvet med blikket teller vel også litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå