Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 og har fått et ekkelt forhold til underlivet mitt..det revnet bare litt og man kan ikke se at jeg er blitt sydd. Men jeg får frysninger når jeg skal shave meg der nede for jeg tenker hvis jeg skjærer meg og er redd det kan revne enda flere mnd etter fødselen(men det skjer jo ikke!) flere som ikke er helt på nett med underlivet sitt etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Huff, skremte du meg bare enda mer her. Jeg har overhode ikke lyst til å føde, fordi jeg alt sliter med underlivet. Nå vet jeg ihvertfall at det ikke kommer til å bli bedre etetr fødsel :-(
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg har nesten ikke sex etter fødsel. snart et år siden, jeg er singel også så har nok litt med saken å gjøre også. Men jeg tar ikke på meg selv eller noe
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 var ikke meninga å skremme noen:( men noen blir faktisk BEDRE etter fødselenhvis de har plagdes før..det har jeg hørt av flere.. og du merker ikke om du revner..jeg kunne gjerne født igjen..sa faktisk rett etter jeg hadde født" dette kan jeg gjøre en gang til...nå! " gleeeed deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå