Denice Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Har alltid hatt trolldress til frøkna men begynner å miste litt troen på den... den er brukt i 2-3 uker på snøenog var ny fra butikk før det... Men hun blir klissvåt i den og jeg er lei av panisk tørking hver ettermiddag. Noen like erfaringer og råd? Noen som har erfaringer fra andre merker som er bedre?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Klag til butikken! De skal vel være tette trolldressene så da kan det være produksjonsfeil. Kanskje du har krav på ny?
Denice Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Kanskje det. Har ikke kvittering lenger men var en del styr for å få tak i denne så kan jo hende de husker meg. Hehehe
gerd Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Klart du må klage!! Jeg har en trolldress som er i bruk på femte året - like bra ( bare styggere ) Den er vanntett!!
Denice Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 Var liksom det jeg mente også!! At den skulle holde..Har du inpregnert den og evt. med hva? Ok.. får ringe butikken i morgen å høre.. Noen som har noen andre merker å annbefale?
gerd Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Jeg impregnerte den i fjor.... altså bare en gang. Ellers har jeg ikke tromlet den og bare vasket med vanlig vaskepulver. Skal visst ikke bruke milo på disse.....
Denice Skrevet 25. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2010 Ok. Takker for tips. Vesla sin dress er ikke vasket enda men den forrige dressen vasket vi bare vanlig... Hmm.. Ja-ja, vi får se hva di sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå