~sjiraff~ Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Snupp har ett par pensko som hun brukte i bryllupet vårt med 3-4 cm høye heler. Hun elsker disse skoene og jeg vurderer å kjøpe pensko til henne nå med heler. Vet at jeg ikke burde bry meg om hva andre mener, men gjør det litt allikevel )
Monajenten Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Hvis hun ikke vakler som en stukken gås på dem, men de har tykke hæler og er behagelige å gå med, så burde det gå greit, det vel:-)
mamman til to gutter Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Det er nesten det jeg maks klarer å gå med, så jeg syns det var mye til en 6åring. Jeg ville kjøpt maks 1-2cm selvom hun sikkert ikke bruker dem ofte. Det er lett å tråkke over med høye heler og det kan gjøre at hun skader foten mye.
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2010 Tror jeg er dårlig på ca. mål ) Så på en linjal nå og tipper de hun er er ca 2 1/2 - 3 cm, mens de jeg vurderer å kjøpe nok ikke er mer enn 2 cm. Hun går veldig bra og riktig på de skoene hun allerede har, så vakling er nok ikke noe problem.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Her har jeg og to jenter på 6 som ELSKER å pynte seg. Sko med hæler er et must! kjøpte noen tøffe inne på ellos.no Alt av stæsj til å jåle seg er morro syns dem så de får det om dem ønsker det å liker det! Du kjenner jenta di og om hun liker slike sko så GO for IT
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Ja, GO for IT sålenge jenter pynter seg og er skikkkkkkkkelig jentete, og blås i rygger og denslags, det viser seg ikke før om noen år uansett. Man kan ikke begynne tidlig nok med tilnærmingen til at å være jente er å tåle for utseendets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå