Gå til innhold

Noen som har Home & Away info? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe Home & Away info, altså hva som skjer fremover?

Er der noen som vet om Angelo drepte Jack?.. Har en feeling på at det faktisk ikke var han....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jack er egentlig ikke død. Han lever og kommer tilbake, men det er etter at Martha døde av kreft

Skrevet

Ja, Angelo drepte Jack ved et uhell

Skrevet

angelo drepte Jack ved et uhell.

Marta dør ikke av kreft. Hun overlever. Forelsker seg i Hugo (Jacks fetter om jeg husker riktig). Hugo går inn i witness protection fordi han skal tyste på menneskesmuglere som han jobbet med. Politiet faker hans død, men

Martha finner ut at han ikke er død allikevel og de ender opp med å forlate Summer Bay sammen.

Skrevet

Anglo drepte ikke Jack. Det så man jo i episoden. Og noen som bare svarer tull her. Jack er død, og jeg er temmelig sikker på at Martha blir sammen Roman

Skrevet

Hallo??? Angelo har jo vært i avhør og der innrømmet han at han hadde skutt Jack ved et uhell, er du som tuller, eller er det hodet ditt som er helt tullete, tidlig demens kanskje??

Skrevet

det er det som ikke er så sikkert. Fordi først ble det løst ut et skudd, ( ikke av angelo) så fyrte han av to skudd tilbake mot noe han ikke så hva var.. Ergo: han tror han skøyt Jack, men det er ikke sikkert

Skrevet

Jeg følger med på youtube. Det var Angelo. De etterforka saken på nytt, siden de fant ut at det var noen andre og som hadde skutt på han.

De fant kulen som drepte Jack på åstedet ( de tok noe DNA tester ), og fant da ut at det var Angelo..

Følg med på Youtube om dere tviler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...